Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • Krazyrayray

    Jaaaaaa plaatjes!!!! :D pleaseeeeeee! *puppyoogjes* (flower)
    Aiden, hoe kom je toch aan die geweldig humor?
    En, hoebedoel je boek!? Is het geïnspireerd op een boek!?

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Geweldige Q&A
    Alleen dit gedeelte maakte droevig:

    "Komt Zayn echt op Aidens begrafenis?"Ha2Fabulous

    'Duhh, ik heb hem helemaal volgeboekt voor de begrafenis van Aiden. Hij krijgt zelfs een solo-optreden als zijn grafsteen wordt geplaatst."

    Het is super tof dat Zayn geboekt is maar op de begrafenis?! Ik wil niet aan begrafenissen denken. Aiden moet blijven leven!

    Ik heb nog een paar vraagjes eventueel

    1. Hoe kom je op al die droge opmerkingen? Is daar een speciale cursus volgen?

    2. Voel je je schuldig nu Aiden terminaal is maar wel gelukkig met het leven wat hij leid?

    3. Heb je weleens overwogen om Aiden te laten genezen van zijn vreselijke ziekte?

    4. Hoe kwam je erop om iemand als Aiden te koppelen aan iemand als Steven? Ik dacht echt dat het Aiden nooit zou lukken maar Aiden is super en kan dus alles

    5. Hoe de f krijg jij het voor elkaar om hoofdstukjes boven de 2000 woorden te schrijven? Keer op keer?

    6. Heb je plaatjes van de personages? Ben wel benieuwd naar hun looks. Of mag ik dat zelf verzinnen?

    Hmm verder geen vragen meer eigenlijk
    De rest is allemaal al gesteld hahah

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen