Foto bij Epiloog Zayn

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Writex83

    Eindelijk!!!!!!!!!!!!!
    Het werd tijd en Zayn.... je hebt absoluut je tijd genomen.
    God, de anderen wisten het zelfs al. Of dat ze een vermoeden hebben.

    En dan is dit het laatste epiloog????
    Een bonus hoofdstuk is wel leuk en dan eentje die iets verteld over het leven van Niall en Zayn samen.
    Dat verdienen ze wel. *hint hint*

    xxx

    7 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Omg dit is zoo mooi beschreven!
    Echt ik zat bij het laatste stukje met een glimlach van hier tot in Tokio! Zayn is zoo schattig en ik ben zoo blij dat ze op het einde samen zijn!
    Wel vind ik het jammer dat deze story is afgelopen. Ik ga hem echt missen! Het was echt een topverhaal en ik heb echt van je verhaal genoten! Elke keer dat ik je naam in mijn inbox zag staan met de melding dat er een nieuw hoofdstuk was, sprong ik echt een gat in de lucht! Je maakte al mijn woensdagen en zondagen beter door een nieuw hoofdstuk te plaatsen en die ga ik nu echt missen!
    Xxx
    Je mag echt trots zijn dat je dit verhaal hebt geschreven!

    9 jaar geleden
  • Amica

    OMG IK HUIL ECHT NU :3
    DIT WAS ZO EEN MOOI VERHAAL EN JE SCHRIJFT OOK ECHT PRACHTIG!

    9 jaar geleden
  • xIsoldee

    Dit is echt zo lief!

    9 jaar geleden
  • Iluna

    Omg, dit was zo prachtig!! Dit was echt precies wat ik had gehoopt dat zou gebeuren!!
    Zayn en Niall zijn zo lief en schattig samen!!!
    MAAR IK KAN NIET GELOVEN DAT DIT FANTASTISCHE VERHAAL VOORBIJ IS!!!!!!!!!!
    Elien, wat moet ik nu doen met mijn zondagen en woensdagen? (huil) :(
    Ik had deze story zoooo hard missen, ik weet het nu al...
    Je mag zo trots zijn op wat je hebt geschreven, echt waar!
    Schrijf alsjeblieft snel verder aan nieuwe verhaal, en stop noooooooooooooooit met schrijven! Mijn hart zou breken!
    Dankjewel voor dit prachtverhaal! (H)
    xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen