Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Wat is er?? Zijn die klootzakken niet op hun rechten gelezen dat ze vrij gekomen zijn??
    Maar hoe hebben ze het voor elkaar dat Niall én Eleanor een overdosis hadden??

    Volgende, Zayn, denk na. 1 plus 1 is toch 2???
    Niall is homo, je kan zien dat hij geniet van jullie momenten en dan denk jij dat hij het maar hoeft te
    zeggen als hij het niet meer wilde??? Jij domme, blinde idioot.

    Harry, bel Perrie op, alsjeblieft. Misschien dat zij het wel door heeft en er een eind aan maakt.

    xxx

    7 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    ZAYN JIJ KIEST VOOR NIALL ANDERS DOE IK JJE WAT!!

    JEZUS DIE GASTEN HEBBEN ELEANOR EN NIALL GWN DIE OVERDOSIS GEGEVEN GRRRRRRRRR
    IK ZAL MET MIJN KUCH POLITIEBREIN KUCH DIE GASTEN OPSPOREN. HOE DURFEN ZE NIALL DIT AAN TE DOEN...

    maar hey ik ben terug uit zeelaannddddd OMFG HET WAS ZOOO GEWELDIGG O.O
    we liepen de dijk over en ik zag de zee en ik zo "OH MY GOSH DE ZEE" en toen was ik weg en stond ik ineens bij de zee hihi
    (mijn vader zo.. wtf raar kind)
    MAAR HET WAS WEL HEEL ERG LEUKKKKK

    wat heb jij allemaal gedaan in de tussentijd??

    OMG HET WEER IS SO PRETTY!! maar die onweersbui gisteren hahah. Het onweerde echt super hard en ik wordt daar altijd wakker van of ik kan dan niet slapen maar gisteren viel ik gwn inslaap tijdens die onweersbui. Zo moe was ik

    SNEL VERDER MAAR OOK WEER NIET WANT DAN IS DIT AFGELOPEN.. STRUGGLES.

    LOOOOVVVVVVEEEEEE YYYYOOUUUU


    X

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Ik vind wel dat Harry gelijk heeft, hoor! Het wordt tijd dat Zayn eens nadenkt over wat hij nu echt wilt, en welke gevoelens hij heeft voor Niall. En stiekem hoop ik dus dat hij niet voor Perrie zal kiezen. ;)
    En ik ben zo opgelucht dat ze nu eindelijk van Nialls problemen afweten en hem kunnen helpen, en dat hij dat nooit, nooit, nooit meer moet meemaken!!
    Echt, meid, dit is weer zo mooi geschreven! Hoe doe je dat toch?
    En ik hooooooooooop dat Zayn in het laatste stukje voor Niall kiest, en dat ze dan in de epiloog allemaal terug blij en gelukkig zijn, zoals het hoort! Dat zou mij ook echt gelukkig maken. :)
    Behalve dan dat dat het einde van je verhaal zou zijn... God, ik wil daar nog niet aan denken, want ik word al wanhopig!
    Geniet ook van het weertje, lieverd!!
    Kudo!!!
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Omg zijn die jongens vrij???? Dat kan gewoon niet!!!! Ik weet nu heel zeker dat ze iets te maken hebben met Niall en Eleanors overdosis!
    Hopelijk worden ze snel beter, en zitten die jongens snel terug achter slot en grendel!
    En Harry heeft helemaal gelijk! Zayn kan niet van twee walletjes blijven eten! Ik hoop echt dat hij dat beseft!
    En in het laatste hoofdstuk wil ik dat Zayn beseft dat hij gevoelens heeft voor Niall, en dat hij dat ook opbiecht aan Perrie en Niall!
    Xxx
    Geniet jij ook maar van het mooie weer!
    En ik kijk al uit naar het nieuwe hoofdstuk! Ik ben zoo benieuwd wat je nog in petto hebt voor het laatste hoofdstuk!
    Kudo voor dit geweldige verhaal!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen