Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Writex83

    Nee!!! Nee!!! Nee!!! No way.
    Sarah, mensen. Zij is met Eleanor naar de politie gegaan maar om zichzelf te redden en
    de politie op een dwaalspoor te zetten zodat zij niet gearresteerd wordt. Toen ze zich veilig voelde, is ze
    achter Eleanor aan gegaan. Wacht maar af.

    xxx

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    *** ******** NEE DAT MOETEN DIE ******* *** PESTKOPPEN ZIJN GEWEEST!!!! DIE HBBEN DAT BIJ NIALL EN EL GEDAAN!!!! MAAR *** ** ***** HEBBEN ZE DAT DAN GEDAAN????? OMG OMG OMG ZE MOETEN ECHT WEER BETER WORDEN!!!! ALLES MOET GOED KOMEN ANDERS WORD IK... EH MEER DAN HEEL ERG BOOS!!!!!

    7 jaar geleden
  • Iluna

    OMG, DIE PESTKOPPEN HEBBEN NIALL EN ELEANOR EEN OVERDOSIS GEGEVEN!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik moet even... ASJSLDSLFSDLFJSD, als dat waar is, dan doe ik iemand iets aan, ik zweer het!!
    Het moet vooral goed komen met El en Niall, en dan moeten ze die domme idioten oppakken en in de cel gooien, anders ga ik nooit meer deftig kunnen slapen, ik meen het!!
    En wat? Nog maar twee hoofdstukken? Lieverd, dat kan je me niet aandoen! (huil)
    Ik zal dit verhaal nooit kunnen missen... Zeker dat je je niet vergist hebt en dat het er 20 zijn, of zoiets? Hoopvol, hier!!
    Aan de ene kant wil ik dat je heel snel verder schrijft, maar aan de andere kant niet, want dan is je verhaal sneller voorbij...
    Oké, toch maar snel verder, je ben een veel te fantastische schrijfster om geduldig te kunnen zijn!!
    Met mij verder alles goed, met jou ook? :)
    Zeker met dat zomerweertje, inderdaad!
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Zouden die jongens die Niall lastigvielen hier iets mee te maken hebben? Ik denk dat die jongens iets in Niall en Eleanors drinken hebben gedaan als wraak omdat zij ervoor gezorgd hebben dat die jongens opgesloten werden.
    Ik vraag mij eigenlijk ook af hoe jij alles in nog maar 2 hoofdstukken gaat kunnen zeggen. Ik heb zo het gevoel dat er nog zoveel geheimen zijn voor ons, en dat deze story echt nog niet kan afgelopen zijn. Dus ik ben echt benieuwd wat je voor ons nog allemaal in petto hebt!
    Met mij gaat alles goed. Met jou ook?
    Xxx
    Snel verder
    Kudo!

    8 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    WHAT?!

    WHUT?!

    NU SNAP IK ER ECHT GEEN ZAK MEER VAN

    PUNT 1 HOE KUN JIJ NOG ZOVEEL GEHEIMHOUDEN EN NOG MAAR 2 HOOFDSTUKKEN TE GAAN HEBBEN?! RESPECT MEID
    PUNT 2 WHAT THE FUCK IS GOING ON IN THIS STORY. I JUST DONT GET IT ANYMORE. ITS ALL BLURRY IN MY HEAD RIGHT NOW. HELP ME OUT
    PUNT 3 JE BENT GEWELDIG. JE SCHRIJFT GEWELDIG. I LOVE YOU!!!
    PUNT 4... ER IS GEEN PUNT VIER


    HELP ME OUT. I DONT GET IT ANYMORE. SUPER DUPER SNEL VERDER JIJ!!

    X

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen