Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • Writex83

    Wat zei ik??? Pas als Niall in het ziekenhuis beland en hij zich echt beseft dat hij Niall kwijt
    kan raken. Hij weet het nog niet dus dan vraag ik me af of het wel uit is tussen Perrie en hem.

    xxx

    7 jaar geleden
  • Iluna

    Ooooh neeeeeee!!!!!!!!! ER MAG NIETS ERGS AAN DE HAND ZIJN MET NIALL!!!!
    En ik denk toch echt wel dat Zayn gevoelens voor hem heeft... Ze zijn zo schattig samen... (H)
    Echt weer zo goed geschreven, dit! Op het einde zat ik op het puntje van mijn stoel uit pure stress, ik zweer het!
    Ik kan haast niet meer wachten tot woensdag!
    En met mij super (behalve dat ik doodga van de zenuwen, omdat ik niet weet wat er met Niall is) ;)
    Met jou?
    EN DRAG ME DOWN IS ZOOOOOOOOOOOOOOOO PERFECT!!!! Zucht, ik ben officieel verslaafd, net zoals aan jouw superverhaal dat ik niet ga kunnen missen wanneer het voorbij zal zijn!! (huil)
    xxx

    8 jaar geleden
  • Malikx

    Omggg snel verder xo wat doe je ons aan xo x

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh god! Ik had dus zo een voorgevoel dat dit ging gebeuren! Vooral omdat je de vorige keer zei dat dit een Zayn pov ging worden...
    Maar Niall mag helemaal geen hartaanval hebben!!!!! (huil)
    Laat hem alsjeblieft niet doodgaan!!!
    Met mij gaat alles goed! En met jou?
    Ik heb de nieuwe single nog niet zo heel veel gehoord, maar hij klinkt wel goed. Wat vind jij ervan?
    En ik ben blij dat je pauze niet lang zal duren (: Je schrijft echt goed, dus ik zou de mooie hoofdstukken missen!
    Xxx
    Snel verder!!!!!!!!
    En laat Niall niet doodgaan!!!!!!!!!!!!!!

    8 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    Ik was even bang dat quizlet zou zeggen
    *vervelende zeur stem* nee Sabine deze reactie is te groot om geplaatst te worden bla bla bla*

    MAAR GELUKKIG DEED IE T GWN

    OKE NU GA IK ECHT

    DOEI

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen