Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (24)

  • Peperoni

    Naam: Sara.
    Persoon (bandmember/zanger etc.): Louis Tomlinson.
    Point Of View: Louis Tomlinson.
    Verhaallijn en/of liedje: Een afscheid tussen twee beste vrienden want Sara gaat naar de universiteit en aangezien Louis een eigen bedrijfje heeft, kan hij niet mee verhuizen. MAAR DAN ZEGT LOUIS HOE VERLIEFD HIJ IS, rawr, en beloven ze elkaar wekelijks te zien. (Of course een uitgebreide eerste zoen, hehe.) Thanks already!
    Nederlands/Engels gesproken: Maakt niet veel uit, wat het best voor je aanvoelt, maar Engels kan wel leukere uitdrukkingen hebben.
    Titel: College girl.
    Extra's en/of aanvullingen: Ze nemen alleen afscheid, geen vervelende, huilende moeders die Sara opeisen. :'D
    Wil je gewaarschuwd worden?: Graag! ^^

    8 jaar geleden
  • VeerleClifford

    Naam: Veerle
    Persoon (bandmember/zanger etc.): Michael Clifford
    Point Of View: Beide ( als dat niet kan: Veerle )
    Verhaallijn en/of liedje: Veerle is bedrogen door haar vriendje en loopt boos rond op het straat, ze heeft niet door dat het donker wordt en het steeds later wordt. Op die zelfde avond zitten de boys van 5SOS zich te vervelen in de hotelkamer. Ze besluiten Truth or Dare the doen, door de alcohol, komen ze op het idee een meisje te kidnappen * voor de grap* De alcohol kunnen ze niet meer normaal nadenken en besluiten ze dit ook werkelijk te doen. Veerle is zoals je kan zeggen, op de verkeerde plek op het verkeerde moment. De volgende dag zijn de boys weer helder en beseffen ze wat ze gedaan hebben en maken het meteen goed met Veerle. Omdat ze niet terug naar huis wil, blijft ze bij hen.
    Oops, de verhaallijn is langer geworden dan gepland. Sorry.
    Nederlands/Engels gesproken: Engels.
    Titel: Heartbreaks Mistakes? Sorry, ik kan niet echt een goede titel bedenken.
    Extra's en/of aanvullingen: Nope
    Wil je gewaarschuwd worden?: Graag :) :)

    8 jaar geleden
  • 1Dfanxxx

    Naam: Laura
    Persoon: Luke Hemmings
    point of view: Laura
    Verhaallijn: Luke deed zich voor als een catfish, Laura kwam erachter en wou geen contact meer met hem. Hij wou dit niet en wil het goedmaken omdat hij van haar houdt. Het probleem is elke keer als hij zijn best doet wordt ze telkens beetje bij beetje verliefd maar ze wil het ni toegeven.
    Je mag kiezen welke taal.
    Titel: what is the end of being a catfish? / Wat is het einde van een catfish te zijn? Jij mag kiezen.
    Extra of aanvulling: kies zelf maar. Mag maar moet niet.
    Ja ik zou graag gewaarschuwd willen worden.


    Als je mijn one shot wil schrijven dan zou ik je dankbaar zijn. Xx

    8 jaar geleden
  • isaacandallison

    Naam: Danielle
    Persoon (bandmember/zanger etc.): Liam Payne
    Point Of View: Liam
    Verhaallijn en/of liedje: Liam en Danielle hadden vroeger een knipperlicht relatie en hadden twee naar terug dingen officieel beeindigt. Maar als ze elkaar dan weer tegen komen in een bar na het 5sos concert beseft Liam dat hij nog altijd gevoelens heeft voor Danielle. Toch besluit hij Danielle te ontwijken omdat dat waarschijnlijk het beste was voor de twee.

    De volgende ochtend word Liam wakker met een kater. En kan zich niks meer herinneren van de avond er voor. Als hij naast zich kijkt schrikt hij zich dood want daar ligt Danielle.

    Liedje: End up here, 5sos?
    Nederlands/Engels gesproken: engelz
    Titel: The morning after
    Extra's en/of aanvullingen: 1D (en 5sos) bestaat.
    Wil je gewaarschuwd worden?: Ik neem wel een abo x

    8 jaar geleden
  • Horlinson

    Naam: Janny Alexa Haynes
    Persoon: Niall Horan
    Point of view: Janny
    Verhaallijn: Niall en Janny zitten bij elkaar in de klas. Louis is de beste vriend van Janny. Zayn, Harry en Liam zijn de beste vrienden van Niall. Niall is de populairste jongen van de school, Janny is ook best populair, maar om een onverklaarbare reden haat hij haar. Hij pest haar en plaagt haat onophoudelijk. Niall houdt van het vak gym en is duidelijk de beste in welke sport dan ook, maar Janny is ook best goed. Wanneer zij hem verslaat tijdens voetbal, barst de bom. Hij begint haar nóg harder te pesten. Janny is stiekem verliefd op hem en heeft het moeilijk. Dan geeft Niall toe dat hij stiekem verliefd was op Janny, maar hij dacht dat zij niet hetzelfde voor hem voelde dus stopte hij zijn gevoelens weg in pesterijen. Ze leven nog lang en gelukkig..
    Nederlands/Engels gesproken: Engels
    Titel: Fatal Attraction
    Extra's en/of aanvullingen: 16+ mag
    Wil je gewaarschuwd worden: nee, ik neem wel een abo!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen