O yas. Hoofdstuk 19 alweer. Tot hier ben ik ook gekomen met Wattpad (: dus de updates lopen nu tegelijkertijd op. Dat kan betekenen dan het iets langer kan duren met de updates. Sorry daarvoor.

Alvast veel lees plezier! X

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Zoldyck

    Ik vind lezen vanuit Aiden toch leuker, omdat hij gewoon zo grappig is :') Steven POV is wel eens interessant, tho^^

    8 jaar geleden
  • Gunderson

    "Ten eerste, als je nog een keer tegen me schreeuw, trap ik je persoonlijk het huis uit met mijn punthakken."


    Badass momma xD

    8 jaar geleden
  • Krazyrayray

    Wauw die moeder is gewoon wauw ik heb er geen woorden voor.
    EN STEVEN MOET ZICHT NIET ZO AANSTELLEN ALS EEN BABY EN NAAR AIDEN GAAN!!!

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Kudooooo!!!!!!

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Steven... geef nou gewoon toe dat je tot over je oren verliefd bent op Aiden!!
    Hij vind jou ook leuk en jullie kunnen zo'n lief cute schattig leuk en perfect gay couple zijn!
    Ik wist dat Emiel zich ermee ging bemoeien
    Kom op Steven.. zet je ego aan de kant en ga naar Aiden toe
    Hij is depressief en hij mag niet depressief zijn
    Aiden is onze little sunshine en hoort te stralen zolang hij nog leeft...
    Of wil je dat hij de rest van zijn leven depressief doorbrengt? Net als jij naar Dora kijken maar dan huilend, down, ijs etend, in pyjama, met wild haar..
    Kom op Steven. Je bent ook geen homo.. dan ben je bi. Ook prima
    Get your sexy ass to Aiden

    "En nu ga je met je luie reet daar heen en zorg je dat je geen maagd meer bent."

    Deze opmerking was wel super genant hoor
    Moeders..... *zucht*
    Waarom moeten ze gelijk seks hebben? :8
    Tuurlijk verlangen we naar Steven-Aiden seks maar laten ze eerst maar een stelletje worden!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen