Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Het is nu alleen zijn gezondheid nog.
    Zijn hart.

    En zou Zayn dan toch eindelijk het licht gezien hebben???
    Nog niet. Pas straks als Niall in het ziekenhuis beland.

    xxx

    7 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Ik vertrouw die steken in Nialls hart niet!
    En ik wil echt te weten komen wat Zayn zijn gevoelens zijn! Dan kom ik (denk ik?) ook te weten wat er gebeurd is tussen Perrie en Zayn, want volgens mij is er tussen die twee echt iets gebeurd!
    En mijn hart stond even stil, toen de jongens in de kamer binnenkwamen! Dat was zoo onverwacht!
    Xxx
    Snel verder!!!

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oké, ik begin me serieus zorgen te maken om die steken in zijn hart, WAT IS DAT????
    En oooh, ik ben al zo benieuwd naar Zayns POV, want ik wil nu echt wel eens weten wat hij denkt en voelt!
    Die pauze gaat trouwens toch niet te lang zijn, hé? Ik kan niet lang zonder je en je fantastische verhaal, dat je het maar weet!!
    Ik ben zo nieuwsgierig naar het volgende stukje! (lol)
    xxx

    8 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    ik ben zooo benieuwd hoe je dit gaat laten eindigen...

    Blijf je wel op Quizlet?? (anders kan ik je namelijk niet meer massa berichten sturen whaha)

    LOOOVVEEE ANDD MISSS YYOOOOOUUUU

    X XX

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen