Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Nog niet!!!! Zayn begrijpt alleen dat hij gevoelens heeft voor Niall. Maar meer niet.
    Het is nog niet uit met Perrie want anders zou hij haar niet naar het vliegveld brengen.

    xxx

    7 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    JANDJXJSNXNMZKamdmxklxksmsmsxkmsmsmskzksmsmsm knsnejdjdnejxiskwndhsjs

    NIALL EN ZAYN.... PERRIE IS NOG GEEN SECONDE WEG OF JULLIE ZITTEN WEER AAN ELKAAR VAST VIA ELKAARS LIPPEN.....
    ZAYN DIT GAAT ZO ZO FOUT

    of perrie weet t al... Dat denk ik eigenlijk. Ik denk dat perrie het al wel weet maar dat Zayn nog niet weet dat perrie het weet. (WOW dat is ingewikkeld)

    ELIEEEENNNNNNNNNNNNN
    NEE
    NEE
    NEE
    NEE
    NIET EINDIGEN MET DIT VERHAAL
    NEE
    NEE
    NEE
    NEE
    NEE
    NEE

    oke oke het mag wel maar dan wil ik wel een nieuw verhaal :) (niet zo veeleisend Sabine.. Niet doen...)

    IK HOUD VAN DIT VERHAAL JE WEET DE SPANNING ERIN TE HOUDEN TOT OP DE LAATSTE SECONDE!!

    SNEL VERDER

    sorry voor de grote hoeveelheid caps lock

    X

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oh, maar ik hou wel van kleffe hoofdstukjes!! ;)
    Echt, fantastisch geschreven en echt zooooo schattig!! En ja, inderdaad, ik denk ook dat Perrie en Zayn een gesprek hebben gehad op de luchthaven, en dat ze misschien gebroken hebben, omdat Zayn gevoelens heeft voor Niall.
    Ik hoop ook dat ze allemaal terug closer worden en alles wordt zoals het hoort te zijn!!
    Snel verder! Maar niet te snel, want dan is je verhaal sneller gedaan xD
    xxx

    8 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Jaaaa!!!! Zayn heeft het eindelijk door!!!! Ik weet het zeker (:
    Wel spijtig dat er een afstand is tussen Louis, Liam en Niall! Louis moet het gewoon terug goedmaken met Niall!
    En volgens mij is er iets gebeurd tussen Perrie en Zayn bij de luchthaven!
    Xxx
    Oh ik ga dit verhaal echt missen! Het is gewoon een geweldig verhaal, geschreven door een topschrijfster!
    Heb je al ideeën voor een ander verhaal?
    Snel verder!
    Kudo!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen