Foto bij Season 1 - Chapter 6

Bij deze een nieuwe familie, huize Doublefall.
Hope u like it ^^
Een nieuwe character bios is toegevoegd aan het einde van de story.
Sorry dat het misschien veel characters zijn in een korte tijd maar het wordt nou eenmaal een groot verhaal.
Enjoy

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Slughorn

    Hmm.. Die Jason lijkt me nog wel aardig. De rest weet ik niet zo goed wat ik daarvan moet denken.

    En die vader is gewoon wreed. Hoe kun je nou al je dochters vermoorden? :o

    8 jaar geleden
  • Emmert

    Wow, net even emotional rollercoster voor mij xD Ik was helemaal blij dat je twee hoofdstukken geactiveerd had, dus ik gin eerst die lezen die je als eerste geactiveerd had, dat was de bio. Waar ik echt niet van begreep (Logisch omdat ik dit stukje nog niet gelezen had) Toen ik op het knopje voor het volgende hoofdstuk drukke stond er dat dat het laatste hoofdstuk was dus was ik helemaal verdrietig . Toen ik weer in mijn inbox ging kijken zag ik dat je toch echt twee verschillende hoofdstukken online gezet had. Dus nu ben ik heel blij!

    Sorry voor deze lap tekst, maar ik vind het gewoon een mega leuk verhaal dus weer snel verder gaan!!!

    8 jaar geleden
  • katl1

    I don't like them

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen