Foto bij Hoofdstuk 4

Jane POV

Ik voelde me kapot hoe kan hij haar leuker vinden dan mij wat is dit. Gelukkig heb ik de beste vriendinnen. We blijven nog even zitten en wachten tot iedereen weg is en dan gaan we wat eten halen. Ik wil hem vandaag even niet meer zien. In de grote zaal zit Rachel mij dingen te vertellen, cerise laat me lachen en Patricia zit gewoon te lachen. Opeens doen ze heel raar en kijken langs mij heen ik wil omkijken maar dan zegt Cerise dat ik moet kijken. Ik had het gevoel dat Lars achter mij liep. Ik sta op en we lopen naar de leerlingen kamer. Als we op de bank zitten is alleen iemand met een boek ik weer niet wie maar dat maakt me niet uit. Jane hij is het niet waart'. 'Je kent hem net pas'. Ik weet dat ze gelijkt hebben.:'Maar voor mij was het liefde op het eerste gezicht': zeg ik tegen ze. En ik ging door met huilen we bleven nog even in de leerlingen kamer. Maar ik wet moe dus we gingen maar slapen. De volgende ochtend bleef ik in bed liggen ik had geen zin om op te staan. Cerise blijft ook in bed liggen, Patricia ging eten halen en huiswerk afmaken en Rachel ging boeken voor me zoeken om me op andere gedachten te brengen. Toen Rachel terug kwam keek ze best wit alsof ze een spook gezien had. Ze liep naar Cerise toe een fluisterde dat ze Lars op de gang tegen kwam en ze vertelt ook tegen haar dat hij super aardig was. Ik doe alsof ik dat niet heb gehoord en draai me weer om. Patricia kwam binnen met chocolade ijs voor mij wat lief. Samen eten we dat ijs op. Als het op is voel ik me al wat beter. We gaan met ze alle naar buiten het is misschien de laatste keer lekker weer. Buiten doen we spelletjes en we liggen elke keer in de deuk als Cerise weer wat doms zegt. Als het schemer wordt gaan we naar binnen ik zie Lars zitten maar hij doet me niks meer. We lopen naar een plekje en beginnen weer te lachen ik kan geen betere vriendinnen kennen dan hun. We besloten bijnamen te verzinnen. Ik heet J, Patricia heet Patric, Cerise heet Cer en Rachel heet Ra. We liepen arm in arm naar de leerlingen kamer. We blijven niet lang zitten we hebben een lange dag gehad dus gaan we maar naar bed.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen