Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Ben alleen flink teleurgesteld in Niall.
    Hij laat anderen zijn problemen oplossen, fixeert zich op Zayn en het afvallen.
    Maar als klap op de vuurpijl; als het er op aan komt, wilt hij niet meer.
    Ten slotte wilde loog Niall opzettelijk naar Louis zodat hij hard genoeg zou knijpen om flauw te vallen.

    In mijn ogen is hij niks anders dan een teleurstellende lafaard die vlucht.
    Weet je wat er gebeurd als je eenmaal vlucht?? Je blijft dan vluchten en voelt je nergens meer veilig.
    Zelfs bij Zayn niet, zijn ware liefde. Dan duurt het ook niet lang meer voor hij er wel dergelijk een eind aan maakt.

    xxx

    7 jaar geleden
  • FollowYourDream

    Oh gelukkig was Eleanor op tijd!
    En het gaat goed zijn dat de jongens Nialls geheimen te weten komen!
    En hopelijk kunnen ze hem helpen!
    Xxx
    Super goed geschreven meid!
    Snel verder!
    Kudo (:

    8 jaar geleden
  • Iluna

    Oooh, ik ben echt enorm opgelucht dat ze eindelijk zijn geheimen aan het ontdekken zijn!
    Dan kunnen ze hem eindelijk helpen, want Niall heeft het zo hard nodig...
    Leve El dat ze oké is en Niall geholpen heeft!!!
    Supergoed geschreven, meid!!
    xxx

    8 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    DUHHHHHH
    NATUURLIJK GAAN ZE HEM HELPEN!!!

    toch...???

    Want je zegt t alsof ze het niet gaan doen...

    Mijn god dit was echt een super goed stukje!! Maar ja dit hele verhaal is super goed dussss

    Ik moet ke alles vertellen over miijn weekend en mijn 4 uurtjes slaap van gisteren
    Maar dat komt wel goed

    X

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen