Foto bij Epiloog

Hiya!

Ja, Yellow Pages is nu officieel afgelopen. Huilen is toegestaan. Ik kan jullie nu al zeggen dat ik het fantastisch vond om dit verhaal met jullie te delen en om elke keer weer jullie motiverende reacties te mogen lezen, maar de rest van de filosofische verklaringen hou ik voor het volgende en aller-aller-allerlaatste hoofdstuk. Dat zal dus een soort van dankwoord/verklaring zijn.
Hebben jullie nog prangende vragen die, zelfs na deze epiloog, nog onbeantwoord zijn? Dan mag je de vragen altijd achterlaten in een reactie zodat ik ze in het dankwoord/verklaring-hoofdstuk kan beantwoorden. Het kunnen vragen zijn over het verleden van één van de personages, over hun toekomst, over hun motieven of over het verhaal zelf, de titel, de soundtracks, de faceclaims, etc. Ik zal zelfs vragen over mijn volgende verhalen in beperkte mate beantwoorden..

Nu even over de epiloog zelf. Ik heb uren liggen nadenken over hoe ik het juist wilde aanpakken. Ik heb zelfs aan een vriend van me gevraagd wat ik moest doen, maar aangezien zijn beste idee was dat ik 'het er gewoon bij moest laten' omdat 'epilogen toch overgewaardeerd worden' kwam ik niet veel verder. Ik heb er zelfs over nagedacht om gewoon de proloog over te nemen en er een grappige twist aan te geven zoals: Gezocht: ervaren babysitter — als tegenprestatie: vijf dollar.
Uiteindelijk is het dit geworden. Ik weet zelf niet goed wat ik ervan vind, dus vraag ik het jullie. Vinden jullie het te zoetsappig, te cliché, te irreëel: in het algemeen gewoon te? Of hoort het juist zo volgens jullie? Mochten jullie na het lezen van deze warboel aan hersenspinsels nog vragen hebben over de epiloog, zijn die ook altijd welkom (':

Nog heel even over mijn nieuwe verhalen. Ik heb jullie stemmen geteld en dit is het resultaat:
Louis Tomlinson: ||||||||||||| : 13.
Harry Styles: ||||||| : 7.
Niall Horan: |||||| : 6.
Liam Payne: ||| : 3.
Zayn Malik: || : 2.
In principe is Louis dus duidelijk de 'winnaar'. Toch heb ik besloten om beide verhalen over Niall te schrijven. Gewoon omdat ik een zwak heb voor Nialler. Hij is altijd mijn favoriete lid geweest en dat zal hij altijd blijven. Ik hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen (:
Wat jullie wél volledig zelf mogen kiezen, is met welk verhaal ik begin. Ik heb zelf namelijk geen idee welk van de twee ik nou het leukst vind. Dus plaats jouw mening in een reactie. Het verhaal over de geblesseerde voetballer zal Men in Black heten en het verhaal over match making zal Black Coffee and Silver Linings noemen. Voor een kleine sneak peek, klik je hier. Onderaan, onder de titel 'wordt verwacht', staan de nieuwe verhalen.

Liefs,
Horlinson

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (23)

  • Fortius

    Jezus Christus wat kan jij verschrikkelijk mooi schrijven, dat heeft dit verhaal wel bewezen. Aangezien jij je filosofische verklaringen in het volgende hoofdstuk zet, zal ik ook nog even wachten met mijn speech, maar be prepared.
    Wel kan ik zeggen dat dit misschien wel het mooiste is wat ik ooit las.
    En ik ben zo excited voor je nieuwe verhalen! Ik stem op Men in Black! En Nialler is prima! Er zijn te weinig goede Niall-story's op Q.
    <3

    9 jaar geleden
  • StylesNicole

    Dit is denk ik de mooiste epiloog die ik ooit in mijn leven gelezen heb...
    Echt schitterend, net als de rest van je verhaal. Je mag er trots op zijn!!

    9 jaar geleden
  • Monks

    W A U W.
    Sorry dat is het enige wat ik kan zeggen want het is zó prachtig geschreven en wauw, ik ben sprakeloos.

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen