Foto bij Hoofdstuk 14 ~ O6

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Baudelaire

    YAY WEER HELEMAAL BIJGELEZEN. Bijna een eind goed al goed. Het is vakantie, jouw verhalen zijn nog even mooi, je leest John Green en houdt ervan (ik zweer je dat Looking for Alaska nog beter is dan Paper Towns (ookal heeft hoofdpersoon nummero 2 ongeveer mijn naam)), ik ben hier om op jouw verhaal te reageren, all is well my dear, all is well.

    8 jaar geleden
  • Hephaestus

    Als Tamara die man nu nog gaat trouwen, dan... dan... wordt ik boos. Muh.

    Maar oh my god, de Ryess. DE RYESS. Asdfghjkl.

    Nou ja, snel weer een nieuw stukje activeren dan maar <3

    8 jaar geleden
  • MacGyver

    Stiekem ben ik heel erg jaloers dat je naar London bent geweest.

    Dat eerste stuk was zo mooi, lief en schattig. Hoe ze dan bij hem ligt en hoe lief hij voor haar is. Als ik van was, was gemaakt dan was ik nu gesmolten.

    Van Tamara had ik wel verwacht dat ze zo zou reageren. Het is dat Charlie op jongens valt anders had ik echt gedacht dat hij en Tamara een koppel zouden gaan vormen.

    Als hij maar niet Ryan van Jess steelt. Misschien kan hij op zoek gaan naar een leuke jongen? Zodra hij is gestopt met het pijn doen van zichzelf.

    8 jaar geleden
  • sunny123

    Zo goed geschreven! Snel verder asap!!!

    8 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Wow super stukje!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen