Slechts drie personen waren nog in leven in Disneyland. De overgebleven slechterik moest zijn keuze goed overwegen: één van de twee kon namelijk niet door hem worden gedood. Hij wist echter niet wie het was ...

Na lang wikken en wegen besloot hij het huis van Wiarda te bezoeken. Voorzichtig sloop hij de kamer binnen. Deze keer liet hij zijn magie achterwegen, hij wilde zeker weten dat er niets verkeerd zou gaan. Met een snelle haal sneed hij de keel van Wiarda door.

Vreemd genoeg ontstond er een blauw schijnsel rondom haar. Ze stierf niet direct, maar kon nog net de macht van het burgemeesterschap op iemand overdragen door diens naam uit te spreken.

De rol van Wiarda was...



Het einde zal beslist worden door Wiarda. Geeft zij het burgemeesterschap en dus de beslissende stem aan Asil98 of aan playmaker?

Reageer (1)

  • Wiarda

    Shit. Ik had al gehoopt dat ik tot het laatst mee zou doen, maar dat ik letterlijk het verschil tussen winnen en verliezen zou uitmaken, had ik dan weer niet zien aankomen. (cat)

    Ik heb een beetje rondgesnuffeld bij de eerdere reacties en ik heb het idee dat dit een blinde gok is, maar ik geef mijn burgemeesterschap door aan Asil98. Alsjeblieft, alsjeblieft, alsjeblieft, wees geen weerwolf. x)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen