Foto bij Chapter 13:

Na lang nagedacht ga ik deze verhaal toch weer herpakken. Maar ik weet niet of ik elke dag een hoofdstuk zal plaatsen sowieso aanstaande Woensdag wordt het niet dan moet ik een stage dag herhalen en dan ben ik kapot. Zal ik een keer een pov doen van Fred en George of alleen van Valerie?


Pov Valerie

Ik lachte even zacht toen ik hun gezichten zag. Ik liet me weer op de grond vallen en ik keek even om me heen en ik liet een zucht uit mijn mond gaan. In de bosjes werd geritseld en ik keek meteen naar de richting toe waar ik begon te fronzen toen ik niks zag waar ik mijn schouders maar op haalde en ik mompelde zacht ''vast een konijn ofzo''. Fred en George keken mij aan en hun zeiden lachend ''ben je bang voor het geritsel?'' En ik schudde mijn hoofd meteen naar ze waar ik mompelde ''natuurlijk niet,'' na een tijdje stond ik weer op en ik keek ze even aan waar ik zuchtend zei ''zullen we weer naar binnen gaan? Ik moet maar mijn hutkoffer inpakken voor morgen anders mis ik de trein nog.'' Ik liep algauw naar binnen toe voordat ze tegen kon stribbelen en ik rende naar de zevende verdieping toe waar ik tegen The Fat Lady mompelde '' Spetter-Kwak'' waar ze de ingang van Gryffindor toe liet en ik klom meteen in de portret gat in waar ik door de leerlingenkamer langs keek en ik snelde algauw naar de meisjesslaap toe waar ik langzaam mijn hutkoffer in begon te pakken waar het meeste was met foto's met mijn vrienden erop en wat setjes kleren en ik keek even de kamer rond en ik zuchtte even kort omdat ik het toch hier zal missen en terug naar mijn oude kamer toe bij Malfoy Manor, ik wist niet hoe ik daar zal overleven met Voldemort in dezelfde dak zal wonen. Dan zal ik maar de meeste tijd in mijn kamer beleven totdat de kerstvakantie voorbij zou zijn en terug moet gaan naar Hogwarts toe waar mijn echte thuis was geworden. Na een kwartier ging ik op mijn bed zitten en precies over een uur begon het avondeten waar ik begon te glimlachen en ik stond alweer op waar ik naar beneden toe begon te lopen waar ik Hermione en Ron en Harry zag zitten op de bank en ik grinnikte even zacht voor ik uit de leerlingenkamer uit begon te lopen en naar Fred en George te gaan zoeken om hun te helpen met grappen uit te halen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen