Idontwannabeyourfriend;TWENTYSIX,
Het spijt me ik mis je, maar het gaat echt niet meer samen.
En Ik wil wel vechten maar ben bang om weer te falen.
We hadden zoveel plannen, maar toch valt het uit elkaar.
Het kan niet verder maar toch blijf ik denken aan haar.
Ze was me trots, ze was me alles, maar ik zie dat het tijd is.
Voor ons twee, en ookal doet het zoveel pijn.
Ik kan niet vechten als ik zie dat het niks meer word.
Het is beter zo ook al zag ik samen wel een toekomst.
Onze dingen samen een boek met foto's waar we lachend staan.
Op het strand tekenden wij een hartje voor elkaar.
Het doet me pijn, maar ik denk dat het zo beter is.
Dat ik moet leven zonder jou ookal voel ik dat ik je mis.
Steeds denk ik aan wat wij tegen elkaar zeiden.
We blijven bij elkaar kijk wat er nu over blijft.
Niks, het doet me zeer dus haal de ketting van me nek,Bedankt voor de tijd, maar je moet je pad nu zelf vinden.
-weer een liedje, ik heb veel inspiratie de laaste tijd, ik mis haar zo.
ik denk erover om terug te gaan, de smsjes van mijn moeder doen me pijn,ik mis haar ook.
ik mis mijn vrienden, caitlin,christian,mitch,chaz..
ik blijf hier nog een weekje en ik ga terug, terug naar de pijn. ik zit momenteel in een hotel in new york paparazzi maakt me gek us ik weet zeker dat ze weten waar ik ben, ik start mijn laptop op en post sinds lange tijd weer wat op twitter, ; dear fans, i wont let you gys down, ill be back soon. en ik sluit twitter weer af, zo het luchtte op om wat van mezelf te laten horen.
twee dagen later;
ik loop buiten een beetje rond als ik tegen iemand opbots, als ik goed kijk zie ik dat het amber is; ze begint te huilen en ik kijk haar aan 'het is over..' ik ruk mijn kettig van mijn nek en geef het aan haar 'ga terug ik heb je niet nodig, ik zie hoe ryan haar in zijn armen neemt en me een vuile blik toewerpt, 'ik had veel van je verwacht justin, maar dat je het zover laat komen.. ' ze lopen weg en ik ren het hotel binnen zodra ik op mijn kamer ben pak ik mijn spullen en check uit, ik besluit naar usher toe te gaan.
Reageer (9)
Zeg dat het niet waar is! Amber weent! En ik trouwens ook, en dat is echt geen grap! Ik zit hier zowat te blijten!
1 decennium geledenSnel Verder!
1 decennium geledenohja en verder n.n
1 decennium geledenohmyngod; ik zit hier echt met tranen in mijn ogen ;o
1 decennium geledenik wil niet dat ze uit elkaar gaaann )):
snell verdeeeeeeeeeeeer x
1 decennium geleden