Foto bij For Starters - 01

Hallo liefjes, sorry dat het weer even geduurd heeft. Studie is driving me crazy. Heb vrijdag een deadline en ik werk echt de hele dacht door aan dat stomme project. Maar goed genoeg gezeur. Bedankt weer voor jullie geweldige reacties!

@yourfriend, jeetje, ja als je vriend om half 6 op staat, snap ik dat je in zijn ritme mee doet ja, maar wel vermoeiend lijkt me. Haha, ja ik heb het wel even uitgerekt he, haha

@lily_luna, een proeftijd leek me ook de enige logische manier, het zou totaal niet bij May passen om er helemaal voor te gaan, terwijl ze het idee heeft dat het niks voor haar is.

@3strawberry3, haha jaa super goed geraden!

@Callidora, mooie naam heb je nu zeg! Tsja, Dave kan weinig anders dan het accepteren als ze uiteindelijk nee zegt, maar hij hoopt natuurlijk dat hij haar zo kan overtuigen dat het bij haar past.

@Jxsmijn, ja dat zou wel zielig zijn voor Dave. Nou ja, veranderen voor haar is niet helemaal hoe het werkt. Als je echt into BDSM bent, dan kan je niet die hele kant los van jezelf laten. Het feit dat ze gaan praten over alles, zoals hij ook met iemand die er helemaal voor gaat, betekend dat ook hij toe zal moeten geven op punten waar ze botsen.

@katl1, haha, soms moet je snel een knoop door hakken he, haha.

@girlicious, haha, jij bent toe aan seks he? *grijns*. Geduld, geduld. Daarbij wil je graag feliciteren met het bijna goed hebben van de nieuwe hoofdstuk titel! Jeej. Heb je een verzoekje voor een prijs? Haha Daves sm kelder. Hihi, ik heb jullie wel even laten wachten ja haha. I know, hij is hot he! Ik heb nooit genoemd hoe oud hij is volgens mij, maar hij is niet heel veel ouder dan May. May is denk ik rond de dertig en Dave een jaar of 2 ouder of zoiets.

@xALIENx, ja haha, je had een goede tip dus dat is belangrijk!

@SannieGirl, aah leuk om te horen dat je benieuwd bent! Bij dezen een nieuw stukje!

Nou liefjes, weer een nieuw stukje, iets minder spanning deze keer, mijn excuses, let me know what you think!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • yourfriend

    Ja je heb het zeker lekker weten te rekken!! Gelukkig zijn we nu eindelijk een stapje verder!!!
    Ik ben erg benieuwd naar zijn 'smkelder'

    8 jaar geleden
  • NewtLover1999

    Je verbaast me weer met hoe goed je schrijft ;o
    Je maakt het wel spannend hoor xD

    8 jaar geleden
  • Girlicious

    Ik ben niet toe aan seks
    Zo pervy ben ik nou ook weer niet haha
    Maar je maakt me zo nieuwsgierig! Thats it!
    Die proeftijd was een geniale oplossing
    Ja ik wil een meet en greet met Leonardo DiCaprio, Taylor Lautner... of gewoon lekker snel (zo snel als mogelijk is) een nieuw hoofdstukje van jouw oh zo verslavende verhaal
    Oeh May is al in de 30! :O
    Ik had haar hoogstens een jaar of 20 geschat haha
    En Dave schatte ik wel rond de 30..
    Dave ziet het wel zitten met May zo te merken
    Die heeft 24/7 met zijn telefoon en het berichtje in de startblokken gestaan aangezien hij best wel verdacht snel antwoordde
    En die spoiler he,,,,
    May... ik heb geen idee waar dat over gaat, hoogstwaarschijnlijk maak je je weer veel te druk maar je stelt je alsnog zo op tegen Dave
    Hoe zelfverzekerd je ook over wilt komen. Eenmaal tegenover Dave ben je zijn kleine lieve lammetje :)

    Kudoo!
    Snel verder!

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Niet twijfelen schat het komt wel goed ;)
    Ben benieuwd wat er gebeurd...
    Snel verder (flower)

    wordt ze boos??

    8 jaar geleden
  • Aslansdaughter

    Snel verder!!!!

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen