Foto bij Curiosity - 18

Geweldige reacties weer! Hebben jullie allemaal een beetje kunnen genieten van het weer? Ik helaas niet te druk met studeren, maar heb wel tijd gevonden voor een nieuw stukje!

@3strawberry3, noch! Alvast gefeliciteerd! Gaat je vast lukken! Je gaat hieronder lezen wie die spoiler gezegd heeft!

@Jxsmijn, Haha, hieronder staat de vraag ;) ik zal de Dave pov overwegen dan :)

@yourfriend, Haha snap wel dat je daar minder tegen kan, ik kan dat ook echt niet meer. Vroeger prima, maar nu, man man man.. xD sorry voor de vreselijke cliffhanger...

@girlicious, ik zal kijken of ik een Dave pov op papier krijg haha. Jep die man ja haha, die man bij de ik ook echt junkie! Nog een stukje geduld en weer hebben een nieuwe titel :)

@Green245, Haha ik zal het niet meer zeggen sorry haha

@xALIENx haha heb je de spanning vol kunnen houden?

@kater, Haha originaliteit hoeft niet altijd natuurlijk. Haha grapjes kunnen wat mij betreft bijna altijd :)

@MeXMalik, aah wat leuk dat je nog altijd leest! :)

Ik dank dat ik met dit stukje heel veel vriendjes ga maken haha. Let me knop wat you think!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • yourfriend

    Pfff tegenwoordog ga ik heel braaf al om 10 uu/half 11 naar bed. Maar dat komt ook omdat mijn vriend s'ochtends om half 6 op staat. Daar wen je aan

    he he!!! Eindelijk! May heeft het gezegd.

    8 jaar geleden
  • lily_luna

    eindelijk may!! het is echt een goed idee om proeftijd te vragen, iets wat dave niet had verwacht. ik ben echt benieuwd naar het volgende hoofdstukje!! :)

    8 jaar geleden
  • 3strawberry3

    JAAAAAAA
    En ik had het goed (Aw yeah!!) én omg ze gaat het doen (ook al is het maar een proefperiode maar toch :D)

    8 jaar geleden
  • F4Nina

    Super!!!!! snel verder!
    en die proeftijd is inderdaad slim bedacht, maar zal dave zich er wel aanhouden? wat gaat hij doen als ze uiteindelijk toch nee zegt...?

    Ik was AineAurora ;) xD

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Proeftijd is slim bedacht
    Alleen wel zielig voor Dave als ze alsnog nee zegt
    Hij kan toch ook wel een beetje veranderen voor haar?
    Dat hoeft toch niet alleen van haar kant te komen :8
    Ik kan niet wachten op het stukje met het antwoord :P
    en de reacties
    Snel verder (flower)

    dat is het zeker

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen