Foto bij left outside alone

Het is donker en vochtig. Het is muis stil het enige geluid wat je kan horen zijn van de kraaien. Ik ben eigenlijk best wel bang. Na wat ik heb gezien zou je eigenlijk wel denken dat ik niet meer zo bang ben. Maar mijn angst kan ik niet bedwingen. Het is geen volume knop die je harder of zachter kan zetten. Ik neem flinke passen terwijl ik me bedenk waar ik ook alweer naar toe moet. Ik herinner me nog de uitstekende wortels en takken. Ik zie de put al van een afstandje staan. Het meisje staat voor de put de diepte in te kijken. Ik haal diep adem. "Ik kan dit wel Skyler!!" Ik loop naar het meisje toe. Ze heeft een blik in haar ogen die mij bang maakt. ze heeft dezelfde blik toen.... Ze me in de put trok!!! Ik wil gillen maar er komt niks uit mijn mond. Er is nu geen Luca die me kan redden. Dus ik moet het slim aanpakken. Ik kijk het meisje boos aan. "Waag het om mij in de put te trekken!!! Ik ben namelijk je enige redding!! Ik ga je redden. Ik ben hier om je te bevrijden om je te helpen!! Dus als jij mij wat aan doet dan kan ik je niet meer helpen en word Luca boos op je!! De scheve maar ook enge glimlach verdwijnt op haar gezicht. "Luca?" Het meisje kijkt verdrietig. "Rustig maar ik breng je naar hem toe. "Maar eerst moet je mij helpen. Een vriendin van mij... is net zoals jou in de put gevallen. Het meisje kijkt boos. "Ik ben niet gevallen!!! Ik ben niet gevallen!! Ik weet het..... Maar mij vriendin wil ik terug. Ze betekend alles voor mij. Net zoveel als jij voor Luca betekend. Misschien kan jij haar voor mij vinden. In de put.... " Het meisje kijkt twijfelend maar dan knikt ze ja. Mijn hart maakt een sprongetje van blijdschap. Ik word zo blij dat ik het meisje omarm. "Jij bent lief!! Jij bent lief!" schreeuwt het meisje. Het meisje laat me los. "Ik ga jou vriendin zoeken. "Ik glimlach naar haar. "Je zult je broer weer zien dat beloof ik." Het meisje kijkt naar beneden de put in. "Ik ben bang.." Het verbaast me dat het meisje dat zegt maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel weer. Ze is nog steeds een klein meisje. Wat ze ook is... Of hoe ze eruit ziet... 'je hoeft niet bang te zijn ik zal je namelijk altijd redden wat er ook gebeurt. "Er verschijnt een lief glimlachje op haar gezicht. Dan gaat ze op de rand van de put zitten. ze kijkt nog 1 keer naar mij om. Ik geef haar glimlach om haar zelfvertrouwen te geven. Dan laat ze zich vallen in de put.........

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen