Foto bij Curiosity - 16

Ik dacht, laat ik weer eens op het oude tempo uploaden, dat hebben jullie super lieve lezertjes wel verdient! Al die kudo's en reacties maken me super blij!

@Jxsmijn, haha, hij probeert haar wel een soort van te helpen nu. Ze zou inderdaad met Chelsea kunnen praten. Dank je wel voor je lieve reactie!

@Green245, dank je wel!

@katl1, haha, is deze keer snel genoeg voor mevrouw, haha! ik moet zeggen het schrijven is het probleem niet, maar het vinden van een moment om al jullie geweldige reacties te beantwoorden is soms wat lastiger haha.

@NewtLover1999, welkom! Leuk dat je reageert! En dank je wel, ik bloosde helemaal toen ik dat las haha.

@girlicious, rustig verder lezen voor je oordeelt over Daves dwingende toontje haha. Haha je bent goed in voorspellen, hulde daarvoor! Jullie gaan vanzelf lezen wat May gaat doen, dus nog eventjes geduld *grijns*. Goed opgelet, het is inderdaad bijna het einde van het hoofdstuk, spannend! Nee er is nog geen foto van Dave voor bij gekomen, zou ook even goed een foto moeten zoeken die echt goed bij hem past. Dus wie weet het volgende stukje.

@Scoundrel, een relatie, ik denk niet dat May daar al aan wil beginnen haha. Dat is waar, opleiding en kindje is wel lastig ja. Oo leuk een hondje, ik ben echt gek op honden haha! Jeetje, je hebt inderdaad een grote kinderwens dan ja. Wordt nog best een uitdaging dan uit te stellen kan ik me voorstellen. Wat wil je voor opleiding doen?

@xALIENx, ik vind het een goede tip voor May haha, jammer dat ze je niet kan horen ;)

Weer tijd voor een nieuw stukje! Ben benieuwd wat you guys think!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Girlicious

    “Ik wilde je tegen de muur drukken en je polsen vast binnen boven je hoofd. Je verbieden je te bewegen en gewoon me te laten begaan.”

    Kijk dit gedeelte bezorgde me goede rillingen. Dit klonk damn sexy
    Maar dit gedeelte:

    "En als ik je vastpin tegen de muur aan, dat moet je het ook niet in je hoofd halen om te bewegen, tot ik je vertel dat je weer mag bewegen.”

    Valt dan weer tegen
    Ik hou wel van wat dominatie, tenminste, met mate maar hij moet niet echt gaan commanderen
    May is geen hond weet je...
    Hij kan haar best tegen de muur duwen en haar handen boven haar hoofd pinnen
    Dat klinkt uber sexy.. en May vind dat niet eens erg!
    Maar dat 'haal het niet in je hoofd om te bewegen' gedeelte was weer iets te....
    Iets te baasje en hondje relatie...
    Nogmaals May... de enige manier om een definitief besluit te nemen is door het een keer te proberen
    Dan kan je daarna oordelen of je verder wilt of dat je wilt stoppen
    Ik snap dat je niet kan oordelen over iets wat je nog nooit heb meegemaakt dus vandaar bied ik de testronde aan
    En ik wil zo graag een foto zien van Dave!
    Hij klinkt al sexy maar ik durf te wedden dat hij ook sexy looks heeft
    Knapper dan Mr Grey zal hij sowieso wel zijn denk ik..
    Mr Grey was niet echt mijn type..

    Kudoo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden
  • Aslansdaughter

    She likes it but doesn't want to give in XD
    Go on please!!!

    9 jaar geleden
  • katl1

    Hahaha, is het zo moeilijk dan, al die reacties beantwoorden? xD Straks doe je me nog geloven dat je sneller verder gaat als er geen reacties zijn ;)
    Anyway, Snel verder please ;)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen