Foto bij Curiosity - 15

Weer tijd voor meer, geweldig jullie reacties weer! Sorry dat het weer even duurde, maar hier is er weer wat!

@katl1, ondanks dat het wel werkte, duurde het wel wat langer deze keer voor ik tijd kon maken. Sorry!

@Scoundrel, haha elk jaar minder school maakt het doel dichterbij he! En een kinderwens is geen reden waarom de plannen niet zouden kunnen. Een heleboel vrouwen die grote dingen hebben gedaan hadden ook kinderen. Haha ik probeer altijd niet te spoileren in mijn reacties, sorry als dat niet altijd lukt. Ik heb je pb beantwoord trouwens. Een voorproefje van sm zonder naakt en seks kan wel, maar ik weet niet zeker of dat het beste is voor dit verhaal. Ik heb in ieder geval nog niet de knoop doorgehakt wat ik er mee ga doen.

@girlicious, haha, of ze Dave mee wil is nog maar de vraag natuurlijk. Het is zeker waar dat er ook vrouwelijke Dominants zijn, maar het merendeel is nog wel man. Daarnaast is het bij Dave en May zo dat Dave Dominant is en dat May een onafhankelijke vrouw is, dus voor haar die tegenstrijd wel degelijk aanwezig is. En ik smelt ook bij Dave <3 Stiekem is hij één van mijn favoriete personages ooit!

@Jxsmijn, ja het wordt steeds verwarrender voor May, geen wonder natuurlijk, want wat weet ze nu echt van die wereld af? En dank je wel!

@Haha, was het zo erg?


Weer een nieuw stukje, wel wat saaier vrees ik, maar nog even doorbijten voor jullie, langzamerhand wordt het spannender als het goed is haha.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Girlicious

    Dwingende toontje?
    Je gaat haar niet dwingen Dave (N)
    Dat zei je net zelf..
    Nog wel in het eerste zinnetje van dit hoofdstuk
    Dave is gewoon een mysterie May, face it!
    Van die man is weinig hoogte te krijgen
    En zie je wel dat ze naar huis wilt samen met Dave?
    I knew it!!
    Ik sluit me ook aan bij xALIENx
    May kan het op zijn minst proberen.. als het dan tegenvalt weet ze dat ook weer
    Dan is het jammer maar niet leuk is niet leuk
    Simpel als wat
    Nog 3 deeltjes en dan een nieuwe titel!
    Omg dit verhaal blijft echt zo damn verslavend!
    En je maakt het steeds erger!
    Mysterieuze Dave, het dominante gebeuren, de spoilers, de titels van de hoofdstukjes!
    Omg girl You're killing me!
    Niet letterlijk hoor! Je snapt wat ik bedoel (lol)
    Hadden we Dave trouwens al eens op een foto gezien?
    Zo niet, bij deze eis ik er eentje
    Dat is mijn dominantie
    Knappe mannen willen zien, hahahaha
    Maar dat is een onschuldige dominantie
    Voor de rest ben ik een enorme softie
    Maar genoeg over mij:

    Kudooo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden
  • Vargas

    Awh het einde is zo cute ^^ Ze moeten echt een relatie krijgen (:

    True, maar ik denk niet dat het mij gaat lukken een kindje en opleiding te combineren. Al helemaal niet als de opleiding erg pittig is. Dus ik moet mijn wens nog zien uit te stellen. Een huisdier zou ook een goede -tijdelijke- oplossing zijn. Een kat of hondje ofzo. (: T is zo lastig als je dan van die jonge gezinnetjes ziet in het park of bij het zwembad. Dan kriebelt het me toch echt wel O:

    9 jaar geleden
  • Aslansdaughter

    Hmm hoe gaat dit aflopen
    Is de beste manier om te kijken of het haar ding is niet gewoon om het een keer te proberen?
    Als ze het dan niks vind kan ze altijd nog stoppen. Althans dat lijkt mij maar misschien ben ik gewoon raar xD (A)
    Snel verder!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen