Foto bij Curiosity - 10

Hoi lieverds. Sorry dat het even geduurd heeft, maar ik was druk dit weekend, had mijn solliciatie vrijdag en toen zondag Pinkpop, was genieten! Nu over tot de orde van de dag, jullie geweldige reacties!

@loly, het is inderdaad een goede gids ja, dat vond ik ook haha. Niet vergeten dat omdat het niet lijkt alsof ze het niet voor hun plezier doen, dat niet zo is. Als ze een subje vernederen of heel veel pijn doen, dan is dat ook omdat het subje daar onwijs van geniet. Sommige mensen zijn masochistisch en genieten dus ontzettend van pijn en anderen raken er juist extreem opgewonden van om extreem vernederd te worden. Het zijn juist die seksuele voorkeuren die overeenkomen die een Dom en subje op het seksuele vlak zo hecht maken. Over alles wat ze doen is gesproken en is besproken of het voor het subje fijn is of niet. Als het subje het niet wilt en het dus een harde grens is, gebeurd het niet. Het is lastig oordelen of het voor het subjes genot is of niet, als je niet dezelfde seksuele voorkeur hebt zeg maar.

@AineAurora, aah mooie nieuwe naam heb je zeg!

@yourfriend, leuk dat je weer wat laat horen, altijd leuk om te horen dat je altijd naar de hoofdstukejs uit kijkt! Haha, je gaat lezen of dat gebeurd of niet.

@girlicious, ach je kan niet iedereen te vriend houden haha. Mensen die dachten dat dit alleen maar over seks ging, kunnen wel eens teleurgesteld zijn nu, dus ik snap dat die zich teruggetrokken hebben haha. Sollicitatie ging super! Ben geaccepteerd, dus dat is harstikke leuk! Ik vind het leuk om te lezen wat je denkt dat de nieuwe hoofdstuk titel wordt! Het duurt nog even voor je daadwerkelijk gaat zien wat de nieuwe titel wordt, want dit hoofdstuk heeft 18 delen haha. Dank je weer voor je kudo!

@Green245, haha sorry, je moet nog wel even lang geduld hebben tot de pikante stukjes haha. Sorry.. En bedankt weer voor je kudo!

@magiclove, fijn dat het goed ging! Nog succes met je laatste examen, deze week toch?

Tijd voor een nieuw stukje weer! Het is een kort hoofdstukje, maar als jullie heel lief zijn, komt er of vanavond of morgenochtend nog een stukje! Let me know what you guys think.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • Jokar

    ik maak maar een grapje hoor ;)
    ook serieus alsof het een sport is:

    "Ik geloof niet dat uhm, het helemaal mijn ding is"

    ja, jij wilt liever volleybal ofzo :')
    leuk stukje, Kudo en snel verder!

    9 jaar geleden
  • Vargas

    Helleuuu, I'm back ^^ (lillymon/valhalla en whatever nog meer aan usernames die ik zo niet eens kan bedenken..)
    Ik moet echt nog veel leren over dit onderwerp. Ben er niet echt meer mee bezig ben de laatste tijd.

    Het verhaal wordt met het hoofdstuk spannender :3 ben elke keer zo benieuwd hoe het verder gaat ^^ you never dissapoint me (:

    9 jaar geleden
  • katl1

    Snel verder please!!!

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Yeaahhh je bent aangenomen!
    Gefeliciteerd schatje
    En je moet kunnen uitkijken naar de seks, dit is geen porno verhaal. De seks komt met de tijd pas..
    Ik heb me toch ook een beetje over RemcoRalf heen gezet? Los van deze reactie is het wel weer even geleden dat ik zijn naam heb neer getypt
    Gaat ze zoiets in een koffietent bespreken?
    Waarom niet gewoon bij haar thuis?
    En ze gaat sowieso al te laat weg (of was het een typfoutje?)
    Aangezien er staat dat ze om kwart over 8 pas weggaat...
    Dat is onbeleefd May, je mag niet te laat komen... (N)
    Dave houd niet zo van wachten ;)
    Ben benieuwd hoe hij gaat reageren, hopelijk weet hij haar alsnog om te praten, dit mag niet het einde zijn van May's relatie met Dave...!

    Kudooo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden
  • lily_luna

    ochamre may, niet zo zenuwachtig zijn das voor niets goed, ik hoop dat dave haar kan overtuigen om het op zn minste te proberen! of dat ze toch nog van gedachten veranderd!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen