Foto bij What's going on?

'Draco!' wordt er op het podium door een microfoon geroepen 'waar ben je!'


Ik open m'n ogen en zie dat het Naomi is die dat riep, waarom altijd zij..?!
'Hier!' roept Draco, die ook z'n ogen weer geopent heeft.
Waarom doet ie dat? Wat gaat 't haar aan waar ie is? Laat d'r lekker stikken!
'Nou, kom je nog? Je ging voor ons optreden weet je nog?!'
Waarom weet ik daar niks van?
'Ja, ik kom al!' roept ie terwijl ie 't podium opspringt en d'r microfoon afpakt.
'Oké, dat optreden kan ik dus echt niet allen. daar heb ik wat mensen voor nodig' zegt ie. 'Naom, jij staat toch al op het podium, dus jij mag even gaan helpen'
Waarom zij?
'Oké, wat moet ik doen?'
Ik háát haar!
'Dat vertel ik je zo wel, ga eerst maar eens lekker zitten' zegt hij lief terwijl hij naar de stoel gebaart waarmee Esmee en Suus komen aanrijden.
Naomi gaat zitten en gelijk komen er allemaal touwen om haar armen, buik en benen zodat ze niet meer los kan komen.
OMG, wat is ie nu weer aan het doen?
'Schat, wat doe je?!' schreeuwt ze.
'Ik ben je schatje niet, vies modderbloedje' zegt hij boos 'En ik zorg er even voor dat de dingen die jij kapot hebt proberen te maken weer recht komen te staan'
'Hoe wil je dat doen?' zegt ze gemeen lachend.
Ieuw, zo is ze echt eng!
'Jessica haat je!'
Whooh, gaat dit om míj? Doet hij dit voor míj?
'Ooh, ik ga niks doen, dat mag jij doen. En ik zou maar meewerken als ik jou was'
'Of anders?' zegt ze lachend.
'Dan ga je dood, meisje' zegt Joeri terwijl hij samen met Jordy het podium op springt en ze hun toverstokken op haar richten.
'O... ke, w... wat moe...moet i... ik doe... doen?' vraagt ze, ineens heel bang.
'Ons, door middel van dit waarheidsdrankje, de waarheid gaan vertellen' zegt Blaise terwijl hij haar een waarheidsdrankje toe dient.

Reageer (9)

  • Mueslireep

    Naomi is een kutterd >.<

    snel verder !
    xxxxxxxxxxxx<3.

    1 decennium geleden
  • KussJess

    Trouwens mensjes, zeg ff als jullie vraagjes aan Naomi hebben(mogen ook gewoon om haar te pesten zijn) want ik heb er eigenlijk te weinig...

    1 decennium geleden
  • Duchesse

    whiii ^^
    dood aan Naomi (duivel)
    snel verder!! (A)
    xx

    1 decennium geleden
  • Nortia

    mwhaha xD
    snel verder xD
    dikke afgang xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen