Foto bij Deel V: Waarin Wordt Gewandeld, Dean Een Idjit Is, En BM Scenes Plaatsvinden (Boy Melodrama, duhhh)

Lol drie dingen:
1) OH MY GOD DIT IS ZO LAAT i know, een verhaal beginnen vlak voor de eindexamens was misschien niet het beste idee. Dit hoofdstuk weigerde trouwens geschreven te worden, en ik heb me er helemaal op blind gestaard, zo idek how much sense this makes. Oh well *shrugs* When do they ever really ???
2) Ik realiseerde me opeens dat ik Naomi het laatste stuk helemaal ben vergeten. Pff. Gemiste kans #123456. Dit semi-cracky verhaal schrijven is nog wel lastiger dan het lijkt mensen :') *probeert zich in te dekken* *faalt* STILL BETTER THAN THE END OF SEASON 10 THO AMIRIGHT LADIES???
3) @ Lermanator: Yep, goed gezien, ik was totally geïnspireerd door season 7 crazy!Cas voor mijn karakterisatie :') HE WAS JUST TOO CUTE OK Cas x animals - my true OTP!

En voor wie het nog niet door had... De niet bij naam genoemde spn personages in het vorige stukje waren respectievelijk Chuck, Becky, Raphaël en Ruby (again). Ik ben toch zo subtiel *kucht*

(PS: valt het op dat ik een ding heb voor Castiel die 'Dean' zegt? Nee toch zeker?)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Jarnsida

    Huh,' zei Sam. Hij wierp een blik op Dean's taartbord, waar het merendeel van zijn stuk appeltaart nog op lag. 'Hij vind hem echt leuk.'

    Hahahahahahaha Sam is zooooooo droog hier
    En ik ben het eens met alles hieronder
    Helaas heb ik seizoen 10 nog niet gezien maar ik krijg hem binnenkort binnen en dan krijg je mijn beklag over de laatste aflevering
    Ik weet nog de eerste keer dat Dean Castiel CAS noemde, al die feels...

    9 jaar geleden
  • MarijeR

    Wat een stelletje sukkels zijn het toch omg. Maar wel lieve sukkels.

    9 jaar geleden
  • MarijeR

    DIT IS ZO GEWELDIG!!!!!!!!!!! omg je laat je lezers wel lang wachten x)))

    Deancas hand-op-schouder; Cas met bijen; slimme Dean; DEAN DIE CAS CAS NOEMT <3 <3 <3

    9 jaar geleden
  • MarijeR

    Ze hadden het beiden over iemand anders. Ze hadden beiden gelijk.

    The. Cutest. I can't deal with this x333 *leest alsnog verder*

    9 jaar geleden
  • MarijeR

    (behalve die keer dat hij zichzelf moest bevechten, maar daar probeerde hij niet teveel aan te denken.)

    .....kan ik even zeggen dat ik nu al in een deuk lig x))

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen