Bedankt voor de reacties!!!
Hopelijk bevalt dit onvoorspelbare hoofdstukje jullie x)
Hahaha x) Enjoyy!!!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Luckey

    OMG!!!!
    zo lief hoe bill is!!
    ze horen samen!!

    ik ben even een in haal slag aan het doen van je verhaal ;)
    alle deeltjes snel verder lezen

    8 jaar geleden
  • TomxMydrug

    Zo.. mooi. Echt, geen woorden voor.

    Krijg mij eens sprakeloos, volgens mij is het nog nooit iemand gelukt. Tot vandaag, jij.

    Wow.

    Snel verder <3

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    Wauw!!.... zo mooi geschreven.

    zo ontzettend verslaafd aan deze story....

    Gelukkig is Liv nu in goede handen. Laat Bill er maar achter komen dat ze zo doet om hem.
    Om haar gevoelens voor hem.

    Hoe gaat het eigenlijk met Dymm en Tom? word dat nog wat die avond?

    Nieuwsgierig als ik ben... hoop ik dat je heel erg snel verder gaat.

    (flower)(flower)(flower)

    8 jaar geleden
  • TomKBitch

    Omggg zo schattig!!
    Billa is veel te lief!!
    zo bezorgt om liv! Gzou em kunnen plat knijpen!
    Al hadk die vuist van hem op die andere persoons gezicht niet echt verwacht x)
    da moet hilarisch geweest zijn! Kpeiz dak me ziek zou lachen...
    en achteraf een kusj op zijn vuist vragen omdatie jou gered geeft!
    jaja ik begin hem te kennen x) de profiteur! Ma wel je redder ;-)
    Aaawhh.... ma wat gaan jullie doen daar zo buiten?! Behalve de vuist van Bill zoentjs geven natuurlijk x)
    Sebiet belanden jullie daar in bed zeg xo en wordt je zat ontmaagd x)
    komt die Nina daar ff binnengestormt om hem te verassen, maar is het juist jullie die haar verassen x) dan dumpt Billa da wijf en gaat hij gelukkig met jou verder!! Aaahww... oe lief x) a happy ever after!

    Wel schattig hoe Bill zijn gevoelens zo ff tot uiting komen!
    Zo zeker van zijn standpunt om jou enkel buiten te zien lopen met hem...
    en jij daar zo staan shaken met al die testosteronbommen rondom je x)
    haha waarom stond ik niet bij jou?! Kbdoel wij zoudn tg wel samen op die dansvloer moeten staan...
    Nu we het daarover hebben?! Ik zou je nooit alleen laten (dansen) tenzij ik wel over de alcohol grens zit.. dan ben ik niet in staat om ook nog maar iets deftigs te doen, laat staan dansen x)
    Haha

    En tommieboy is geintereseerd alsk da goe eb?! Laat hem maar eerst wat zweten ;-) haha omdaarna de beste sex ooit te hebben, ook al zijn we zat x-D
    gaat ie dan latr weer naar zn ria maar das nie et zelfde want Dymmie is sexbom in bed xp
    en ie ga dymmie nooit kunnen vergeten terwijl zij nog vele mannen bemind dicht in zijn buurt...
    hij komt gek van verlangens en dumpt Ria om dymmie te kunnen veroveren! Hahah xp
    omg wilde fantasie whii xp

    Snel verderr!! En kwil echt heel vlugjes verdr lezen liever nu dan binnen 5 minutn! Xp
    dus krijg maar ff het activeer virus en doe er iets nuttigs mee xp hahah
    kusiiees xx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen