Thanx, thanx, thanx, voor alle reactietjes!
Veel leesplezier x)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Bombinate

    Bill ga gwn mee
    Felice zeg het over Kayn
    Snel verder

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    Neeeeee.... Bill moet wel mee!

    Hij gaat zichzelf slaan als hij doorkrijgt wat hij heeft gemist!

    Geweldige story... nog beter geschreven.

    .... ik ben verslaafd... zucht...

    snel snel snel heel erg snel weer doorgaan hoor (flower)

    8 jaar geleden
  • dolovebill

    Snel verder

    8 jaar geleden
  • TomKBitch

    Hoe subtiel Tom... gaan jullie mee x)
    En willen onverschillig klinken? Jaja tell me more !
    En Billa, jij bent een echt dramaqueen whii! Eerst loopt ie j hoofd zot te makn met zijn spelletjes.. en als madam dan wil kjjken voor anders vers gebakken vlees is hij op zijn tenen getrapt...
    venten eeh!gesnaptr tg niets van!
    Ocharme Tommie alstie zelfs zijn eigen broer al niet meer begrijpt...
    en wie zegt dat er op die muur niets speciaal te zien is?!
    Messchien zit er daar wel een bloedvlek en wil die ontrafelen van wat het precies is, van een mug, vlieg, wesp, mens, hommel, ... noem maar op!

    Aah ik ben echt de beste vriendin ever eeeh! Kbn zo bekommerd om je!en weetje dan nog eens om te praten en je gedachten te lezen! Ik ben echt goed! X)
    hahah Tommie laten zweten..
    dat wil ik uitbereid over verder gaan x)
    ben eens benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen x) al klinkt het nu al super!
    Hoplijk gaj daar ergens ne fransman goe latn zweten al Kayn en Bill net arriveren x)
    dat ze alletwee weten wat ze missen! Haha en hoe duidelijk zijn eeh xp ooh da word echt avondje fun!!! Jippieej!!

    Whaaah bye bye jeansbroek x) die vindk goe x) kbn benieuwd naar wat daar allemaal gaat gebeuren ...

    Snel verder whiiiii xxxx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen