Foto bij jij bij Tom en Bill in de klas,,,,zij worde gepest jij bent populair,,,,ooit vriendee? ....deel 105

;;

OH MY GOD.
Hoe lang geleden is dit!?!?!
Tjaa ik had geen inspiratie meer. Nu nog steeds niet eigenlijk. Ik heb het gevoel dat ik alles al wel zo'n beetje gehad. Maar ik wil hier toch heel graag een einde aan maken. En daarna had ik een paar weken geen internet meer. Maar nu probeer ik weer een te maken want ik mis het wel een beetje.
Ooohja, ik wens iedereen nog een gelukkig nieuwjaar!:D
En wie gaat er trouwens naar TH concert op 23 februari?



We leven in een moderne wereld. De vrouw moet het maar vragen.
**Thaa Storyy**

De meiden waren over Gustav aan het praten. Waar praten ze over?

;;

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Fiekeee

    Snel verder !!

    x

    1 decennium geleden
  • ganja

    snel vederx

    1 decennium geleden
  • LuxuryRebel

    HOLY SHIT MAN, zit ik daar een beetje mezelf te verdedigen loop jij gewoon WEG....nou ja zeg x)

    maar WOESH ik ga Gustav ten huwelijk vragen SUPER GIRL POWER....YEAH!!!!!! x)

    snel verder gaan jij anders: I KICK YUR BUM!!!!


    I RULE.....WHO RULES WITH ME???!!!!????LYNN!!!!!!!!!!!!!!!!


    XoX.

    1 decennium geleden
  • xxCookielove

    Verder..! =3
    Xx.<3

    1 decennium geleden
  • xMika

    Waauuuuuw. Ik lag er echt even helemaal uit maar zit er weer helemaal in.;D heeeeel leuk deel! ik vind het echt vet stoer dat Annemijn het gaat vragen. ^^ hihi.
    ik ga 23 februari. :) word echt suuupervet denk ik zo. ;D (misschien vraagt Tom je daar wel ten huwelijk. ;p)
    xxxx(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen