Super bedankt voor alle reacties !!!
So sweet of you sweeties !!! x)
Het is altijd leuker om te activeren met zoveel reacties !
Hahaha Xx

Enjoy ***

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • TomKBitch

    Whaaaav omggg zo leuk en lang deeltj :D
    Happy Dymm :D
    en ik zeg het je die dromen van je, dat gaat allemaal over Bill, dat wist je niet eeeh x)

    en billa, ge gaat echt es uit moetn zoekn hoe dat zit met die gevoelens hoor...
    en trouwens de ware?! Nina?! Dacht het niet!
    "If you love two people at the same time, choose the second. Because if you really loved the first one, you wouldn't have fallen for the second."
    dus Hij moet toegeven aan zijn gevoelens voor Liv. Punt andere lijn!
    Wel schattig dat die ene knuffel hem zo veel deed!
    Hoplijk komt hij vlug tot zijn besluit hoor!

    En wij samen hekkens controleren?! Haha ik durf wedden dat ze niet echt veilig zullen zijn dan x)
    en die alcohol trukjes xp
    en trouwens wie zegt dat ik niets bij heb?! Ik ga dat niet ff aan iedereens neus hangen hoor x)
    trpuwens heb ik nog steeds geen ondergoed van Tom voor als we weer thuis komen x)
    kwil ne herinnering ebbn whii x) haha en jij trouwens ook ma dan wel van Billa whii xp hahha
    En khb zo et gvoel dat vreet zat ga zijn...
    en ik heb dan nie echt bepaald schaamte of goede manieren... oei oei... Tommie maak maar daj uit de buurt blijft whii x)
    dan veranderd Dymmie in histerische flirterige alien x) met ne broek vol goeste xp omgg
    en gij daar achter lopen me ne bloed rode kop en mij weg sleuren van iedereen en alles xp
    ofwel me op de wc helpn met kotsen da kan ook x)
    Hha dat zal een super avondje worden! Hog alleen de schaamte de dag er achter x)
    hah da wordt pas akward x)
    en voor de duidelijkheid, durft er savonds e wijf naar één van onze ventn lopen ost ambras eeh! Catfight!
    En wat gaat Tommie eigenlijk denken van die Romeo?! Mmm ben benieuwd!!

    Snel verder schatttieej!!
    Xxxx

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Whowwoow zo makkelijk moet het niet voor Bill zijn om haar te krijgen (N)

    Snel verder

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    ohhhh... dat kan nog een wat gaan worden...

    met alcohol in de man... of vrouw natuurlijk xD

    Dymm is zeker wanhopig als ze hen wil drogeren... heeft Tom niet nodig om haar aantrekkelijk te vinden.

    ... en Bill ook niet bij Liv...

    Ik kan bijna niet wachten om het volgende deeltje te lezen.

    wacht je niet te lang met verder gaan? (flower)

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen