Hallootjes !!!
Weer een beetje laat, mijn oprechtste excuses!!!
Maar ik moest een paar dingetjes aanpassen x)
Hahahahaha
Enjoy it en Thanks voor de reacties vol andere meningen!!! x)
Hahahahaha

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • TomKBitch

    Mo facj zeg die reacties zijn lang xo khb er nu een stuk of 6 gezet en da blijft ma groter worden xp
    maar waarboor ik deze typ, ik wil je graag helpen!

    Eerst, ga je naar mijn stories.
    dan ga je naar 'always searching for you[TH]'
    Vervolgens klik je daar op.
    dan ga je naar 'chapter 40' waar er een paar dingetjes in het klein onder staan.
    bij die dingetjes staat er 'activeren' en gewoon op klikken!
    Het is echt niet moeilijk! Test maar ;-)

    Geef toe ik ben de beste hulp ever!
    Ajaa, als je de vooraf gaande dingen gedaan hebt. Ben je nog steeds op dezelfde pagina, alleen staat er vanboven 'succesvol geactiveerd'
    dan scroll je weer naar beneden en zoek je 'chapter 41'en druk je gewoon ook op 'activeren'
    en voor mij part mag je dat een hele dag doen hoor ;'-)
    wel telkens een ander cijfertje kiezen ;-)

    Dus hup aan het werk xD
    Xxx

    8 jaar geleden
  • TomKBitch

    Hhaha kbn zo nog keer opnieuw aant lezn in me pauze eeh xp
    en da gedeelte van mee spieken xp hahha!
    vreemd dak da maar één keer gedaan heb xd
    en idd Tom met zijn ponsjo --.--' of hoe dat lelijk, veel te warm ding ook mag heten --.--"
    hij steekt zijn veel te mooi lichaam weg en daar ga ik nu es niet mee akkoord! Xo

    En ik ken je gewoon te goed, als je niet hyper staat mee te paraderen met me wil dat zeggen dat er iets scheelt!
    Al vind ik wel dat me dat zelf ook mogt zeggen en dat ik er niet moest achter raden! Het is een schande!
    en natuurlijk ben ik niet verbaasd als je niet op z'n klojo als kayn valt! DU-uh!! Als Billa daar rond parradeerd met zijn bloot bovenlijf...
    en trouwens het probleem ligt inderdaad altijd bij hem! Dat is zo geen grapje!
    trouwens mijn uitval blijft hilatisch!
    Kzou Bill zijn verbaasde uitdrukking willen zien als ik met mijn ene vinger zijn kant uit wijs terwijl ik in het nl wat zit te brabbeln x)

    Omg alsk da einde weer lees wilk zo graag verder lezen!!!!nie te doen!
    dus hup hup!
    Snel verder! Xp
    xx

    8 jaar geleden
  • TomKBitch

    WEITER! :D
    VERDER!:D
    WEITER!:D
    VERDER!:D
    WEITER!:D
    VERDER!:D

    8 jaar geleden
  • TomKBitch

    Niet vergeten nog een deeltje te activeren eeh x)
    want Dymmie eeft da nu keer nodig zeg x)
    en zeker nu want kwil weten welke flauwe zevr dak dr ga uitkramn x)
    hah WEITER!!!

    8 jaar geleden
  • TomKBitch

    Ebk al gzegt dat je snel verder moet gaan? :p
    ik persoonlijk vind dat dit deeltj veel te kort is ;-D
    hahha snel verdeeeer!!! Xx

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen