Foto bij Chapter 8:

@PowerfulSpider, ik was niet van plan om haar zo lang in de eerstejaars te houden, ik probeer zo snel mogelijk haar in de tweedejaars te laten komen en ik weet niet wanneer ik haar en George gaat shippen misschien veel en veel later pas.




Pov Valerie

Ik keek naar buiten toe, ik kon moeilijk in slaap komen en ik weet niet waarom. Misschien zal Draco een brief sturen naar vader toe dat ik in Gryffindor was gekomen dat zie ik hem er wel voor aan, ik zal hier gewoon blijven ik wil niet nu terug naar Malfoy Manor ik zal toch alleen in mijn kamer moeten blijven of in de kelder waar ik best wel vaak genoeg in ben geweest. Ik lag een hele tijd te piekeren totdat ik uiteindelijk in slaap viel. Na een paar uren later was het al ochtend geworden en Hermione was als eerste wakker van de vier andere daarbij ik lag ook nog te slapen, Hermione maakte haar zelf eerst klaar om haar schooluniform aan te doen voordat ze de andere wakker begon te maken, de andere drie was al gauw wakker door Hermione, waar ze nu alleen mij nog hoeft wakker te maken waar ze eerst rustig zei ' Valerie word wakker, je moet je klaar maken voor vandaag en we hebben vandaag les.' Ik bleef nog steeds te slapen waar Hermione begon te zuchten en ze mompelde zacht ' Aqua Eructoi' waar ik meteen wakker schoot waar ik naar Hermione keek en ik zei chagrijnig ' moet je me perse nat maken om me te wekken zelfs mijn vader is minder erg.' Ik zuchtte even zacht en ik mompelde ' fijn Hermione nu is mijn bed ook nog eens nat,' Ik sprong uit mijn bed waar ik mijn schooluniform pakte uit mijn hutkoffer en ik mompelde tegen Hermione ' je kan alvast naar de grote zaal toe gaan, ik kom er zo aan.' Ik keek Hermione aan waar ik al zag dat ze wil tegen spreken waar ik snel antwoordde ' ik weet wel de weg Hermione, Fred en George hebben me gisteren een rondleiding geven,' Hermione schudde haar hoofd even kort en ze liep al meteen naar beneden toe waar ze maar op Ron en Harry stond te wachten. Ik liep naar de badkamer toe om me klaar te maken, nadat ik een beetje make-up op had gedaan, liep ik langzaam naar beneden toe waar ik Fred en George zag staan waar ik meteen naar ze toe liep. Hermione keek Fred en George afkeurend aan en ze keek daarna weer weg waar ze later maar weg liep toen ze het te lang duurde om op Ron en Harry te wachten waar ze naar de grote zaal toe liep. Ik keek Fred en George aan waar ik glimlachend zei ' goedemorgen jongens, en wat hadden jullie bedacht om wat te doen?'

Reageer (1)

  • Brokenwingss

    Snap ik, moet je ook helemaal zelf weten natuurlijk haha

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen