Foto bij ¤027¤

Het gebeurd wel vaker dan mensen die amper tot nog niet geacteerd hebben direct voor zo'n kant worden gevraagd. (; Maar het is natuurlijk wel even een overweging en de plus en min kanten bekijken.

En oké.... Ik kan het niet langer verdragen xD Dus hier even een scoop: JONATHAN IS GEEN SLECHT PERSOON!

Voor de mensen die het interesseren hoe het met me gaat. xD:

Ik weet op dit moment gewoon niet meer wat ik wil, ik voel me rot op stage terwijl het op school theoretisch gewoon goed gaat... Maar ik zit klem...
Dit is mijn tweede opleiding die vastloopt, eerst al twee jaar toerisme & recreatie gedaan en nu drie jaar pedagogisch medewerker kinderopvang....
Dit was tevens mijn laatste jaar studiefinanciëring en daarmee zit ik op de helft van de tijd die ik heb gekregen om een diploma te halen voordat ik alles terug moet betalen aan DUO.
Dus ja... Ik zit klem... Zeker dus ook omdat ik totaal niet meer weet wat ik wil.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • katl1

    Oké, nee, Celia, echte seks in geen geval! Faken... Ergens zou ik het kunnen begrijpen, maar ik zou toch nog even wachten als ik haar was.

    En rot voor je dat die stage zo slecht loopt. Ik weet natuurlijk niet hoe lang je deze richting nog moet volgen voor je een diploma hebt, maar als dit je laatste jaar is, zou ik zeker gewoon nog even doorbijten. Misschien is het allemaal wel jouw ding en heb je gewoon de pech om op de 'verkeerde' stageplaats te staan.

    Anyway, Snel verder!!!

    9 jaar geleden
  • Jarnsida

    YESSS IK WIST HET! Ik wist wel, of ik hoopte, daf Jonathan geen slechterik is. Hij is gewoon een man net een rare kant haha. Tja, Celia... Ik zou me ongelofelijk ongemakkelijk voelen en ik vind dat ze eigenlijk bijna gedwongen wordt om ja te zeggen gezien ze haar rol niet kwijt wilt. Toch weet ik nog niet of ik Celia en Jonathan of Celia en Thomas samen wil zien. Dus ik hoop op Jelia scenes, want stiekem gaat mijn voorkeur daar naar uit

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Jonathan is geen slecht persoon maar moet perse voor het echie seks hebben?
    Kunnen ze het niet gewoon echt laten lijken? Dat ze niet echt seks hebben maar het zo acteren dat het lijkt alsof ze het wel doen?
    Ik bedoel het is een serie hoor, toch geen porno film?
    Maar waarom waarschuwt Thomas Celia dan voor Jonathans duistere kant? Als Jonathan oke is?
    En ik snap wel dat Jonathan naar Celia staart.. die heeft het natuurlijk ook opgevangen van de seksscenes.. pervy boy
    Ik zou als ik Celia was instemmen OP VOORWAARDE dat ze het niet voor het echie doen...
    Dan faket Jonathan het maar en fantaseert hij er lekker op los ofzo
    Celia moet haar eerste echte keer zonder cameraploeg beleven.. niet voor miljoenen kijkers..
    Liever fake en spijt dan real en spijt..
    Wel goed dat ze Thomas om advies heeft gevraagd. Stel ze had ja gezegd zonder advies te vragen... awkward...

    Jammer dat het prive wat minder gaat met je... hopelijk verandert dat snel weer...(K)

    Kudo!
    Snel verder!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen