Foto bij Chapter 7:

Here we go, ik verveel me dus daarom meerdere hoofdstukken voor vandaag.






Pov Valerie.

Ik knikte even kort naar ze en ik volgde hun maar, ik heb nooit een geduld gehad om lang te wachten of te gaan luisteren naar ene uitleg en ik vond Fred en George veel leuker om mee te vergezellen. Ik keek George even kort aan toen hij ook mij aankeek begon ik een beetje licht te blozen waar ik het probeerde te verbergen voor hun. Fred keek George even grijnzend aan en later waren we aangekomen op de zevende verdieping, ik en Fred en George stonden voor een schilderij waar George glimlachend zei 'dit is onze opening voor de Gryffindor kamer' en The Fat Lady vroeg 'de wachtwoord?' Waar Fred al meteen antwoordde ' Varkenssnuit ' waar de schilderij opzij ging zodat er een opening kwam in de toren van Gryffindor. Ik klom in de gat waar ik later op Fred en George waar hun later er ook door heen klommen en ik keek even om me heen waar ik zei ' het is hier zo veel mooier dan thuis behalve in mijn slaapkamer dan,' grinnikte ik zachtjes. Percy en de andere eerstejaars waren er nog niet en ik keek George even aan waar ik zei ' en waar is de meisjesslaapzaal?' Waar hij beantwoorde ' de eerste rechts deur daar is de meisjesslaapzaal ' en ik knikte even naar hem waar ik mompelde ' dankje.' Fred pakte mijn arm beet en hij zei ' je gaat nu nog niet slapen we gaan plannen bedenken om wat uit te spoken met zijn drieën ' waar hij begon te grijnzen en George begon ook even te grijnzen. Ik trok mijn wenkbrauwen even op door ze en ik knikte maar even naar ze waar ik zei ' jullie bedenken het maar ik doe gewoon met jullie mee' en ik keek even naar het raam waar ik mijn uil Valentina zag waar ik begon te glimlachen. Ik liep al meteen naar de raam toe, waar ik het open deed en mijn uil lande al snel op mijn schouder waar ik haar begon te aaien. Na een paar tellen later was Percy met de andere eerstejaars in de toren van Gryffindor gekomen waar hij afkeurend naar mij en zijn broers aankeken en hij zei betweterig ' Fred en George jullie weten dat de eerstejaars met de Klassenoudste mee moeten komen en niet met jullie,' waar Fred en George hun schouders ophaalden en hun zeiden ' en wat boeit dat ons ze is toch veilig hier gekomen en anders Filch had ons niet betrapt voor dit keer' en hun begonnen te lachen, Percy vond het niet zo grappig waar hij zei ' ik stuur een brief naar ma over jullie gedrag ' en hij liep al meteen naar de jongensslaapzaal toe. Ik keek George even aan waar ik mompelde ' nou als Draco dat doet zal ik waarschijnlijk zo snel mogelijk van Hogwarts afgehaald door mijn vader, ook al ben ik nu een bloedverrader in mijn familie ogen' en ik haalde mijn schouders even kort op, ik plofde op de bank neer naast de haard waar ik naar mijn uil zat te kijken die nog steeds op mijn schouder zat. Hermione kwam naast mij te zitten waar ze naar mij zat te kijken, Ron en Harry waren ook al naar de jongensslaapzaal toe gegaan en Hermione mompelde ' uhm Valerie moeten we niet naar de meisjesslaapzaal toe gaan? We moeten morgen vroeg uit onze bed al voor half acht als je een ontbijt wilt hebben,' ik begon te kreunen aangezien ik was gewend om zelf te bepalen wanneer ik uit mijn bed kwam of als ik naar bed toe ging maar ik knikte maar even naar Hermione, ik keek Fred en George aan waar ik zei ' het spijt me jongens maar ik ga naar mijn bed toe tot morgen' en ik gaf ze snel een knuffel ook al kende ik ze maar één dag maar ik vond ze nu al mijn beste vrienden. Ik volgde Hermione naar de meisjesslaapzaal toe waar ik in mijn hutkoffer mijn pyjama pakte, waar ik naar de badkamer toe liep om me daar om te kleden en mijn make-up te verwijderen. Toen ik dat had gedaan liep ik terug naar de andere toe waar ik naar mijn bed toe liep die bij het raam was, ik sliep op de hoge kant van de stapelbed onder mij lag Hermione al te slapen waar ik maar zachtjes naar boven klom om niemand wakker te maken.

Reageer (1)

  • Brokenwingss

    Ze zijn nu al schattig samen.
    Ik heb even een vraagje haha. Blijf je lang in jaar 1? Afgezien ze hier nog jong is een is een beetje raar dat ze al snel iets met één van de tweeling krijgt enzo hahahaha

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen