Foto bij Chapter 6:

Here we go :)





Pov Valerie

Professor Dumbledore keek even iedereen aan en hij zei met een glimlach ' ik verwelkom de oude leerlingen terug en ik verzoek voor jullie om niet naar de verboden bos te gaan dat heeft onze conciërge Filch aan mij gevraagd en nu de nieuwe leerlingen verwelkom ik jullie hier en het zelfde geldt voor jullie om niet in de verboden bos te komen, en de derde verdieping is dit jaar ook verboden geworden als Filch één van jullie betrapt wordt krijg je strafwerk en nu zeg ik tegen jullie eet smakelijk.' Na dat hij dat had gezegd verschenen allemaal lekkere eten waar ik meteen wat te eten begon te pakken aangezien ik best wel honger had maar ik was niet de enige die honger had de meeste leerlingen hadden honger en ik at na een tijdje mijn eten op toen ik alles een beetje had opgeschept en ik keek Fred en George aan waar ik met een volle mond vroeg of dit eten door huiselfen werden gemaakt waar hun het niet verstond, ik slikte mijn eten meteen door waar ik opnieuw vroeg of dit eten door de huiselfen waren gemaakt waar hun knikte. Ik vond het niet erg dat het door de huiselven waren gemaakt ik bedoel dit had ik ook bij mijn thuis maar die moest veel meer doen dan hier denk ik. Onze huiself heette Cremlip. Mijn ouders en Draco behandelen haar slecht maar ik behandel haar hoe ik het vindt hoe het moet, ik was gewoon vriendelijk en aardig voor haar waar ik alles van haar kreeg, als ik niet mocht eten van mijn vader dan bracht Cremlip nachts stiekem wat te eten naar me toe waar ik alsnog kon gaan eten. Ik was diep in mijn gedachten waar ik zowat niks mee kreeg wat de andere allemaal vertellen en ik wou weer wat te eten opscheppen omdat ik nog steeds honger had maar het eten was al verdwenen waar ik kort fronste. Er verscheen alle verschillende toetjes op alle tafels allemaal het zelfde en ik pakte wat ik het lekkerst vond uitzien en ik nam een hap waar ik even naar professor Snape zat te kijken waar hij nors naar mij keek, dat was ik ook al weer aangewend geraakt ik bedoel wanneer zal hij ooit gelukkig kijken? Dat zal een wonder zijn denk ik, aangezien hij altijd boos of nors keek naar iedereen behalve naar Voldemort. Toen iedereen klaar was met eten stond professor Dumbledore weer op waar hij zei ' nu iedereen genoeg heeft gehad staan jullie bedden op je te wachten en morgen begint de lessen welterusten iedereen.' Percy stond op waar hij riepte ' eerstejaars van Gryffindor volg mij alsjeblieft ,'en hij liep weg waar alle eerstejaars hem volgde, ik liep naast Ron totdat ik mijn naam hoorde roepen door iemand waar ik me omdraaide waar ik voor George en Fred stond en ik keek ze even vragend aan waar ik zei ' ik moet met de rondleiding mee gaan.' George schudde zijn hoofd even kort naar me en hij zei ' je komt met ons mee, je krijgt van ons ene rondleiding en daarbij we weten de wachtwoord van de Gryffindor kamer dus dat is geen probleem en we nemen een snellere weg in plaats wat Percy doet hij neemt een grote omweg naar Gryffindor kamer te gaan, bijna niemand kent deze weg naar de Gryffindor kamer te gaan en naar de grote zaal toe te gaan,'en hun begon even zacht te grinniken.

Reageer (1)

  • Brokenwingss

    Ik wil ook een rondleiding van hun hebben hahaha

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen