Foto bij Chapter 4:

@PowerfulSpider ik denk ook dat ik maar voor George ga kiezen ik vind hem toch net iets leuker om te gaan shippen





Pov Valerie

De man keek iedereen aan die om hem heen stond. Hij begon zich zelf voor te stellen als Rubeus Hagrid maar we moesten hem alleen Hagrid noemen en hij vertelde dat hij een Jachtopziener en terreinknecht van Hogwarts was. Hij noemde de namen op waar hij later zei ' Valerie Malfoy ' waar ik netjes zei ' ja meneer ik ben hier. ' Draco keek Hagrid bot aan en hij mompelde ' als vader dit hoort.' Hagrid was na een tijd klaar met de namenlijst waar hij zei ' ga met drie of vier in de bootjes zitten.' Ik zag Draco met twee andere jongens staan waar hij met hun in de boot ging stappen, ik zuchtte even zacht en ik mompelde ' ik ga wel met een vreemde in de boot zitten ' en ik stapte in een boot waar ik vooruit keek naar het kasteel zat te kijken. Ik zat niet meer op te letten wie er bij mij kwam te zitten tot ik een kuch hoorde van iemand waar ik opkeek en ik keek ze even vragend aan, een jongen met rood haar wat ik dacht dat het misschien wel een broertje was van Fred en George en een zwart jongen met bril die ik dacht dat het Harry Potter was kwam bij mij in de boot zitten, de boten begonnen uit hun zelf te varen waar ik een glimlach kreeg op mijn gezicht, ik voelde me hier al thuis terwijl ik hier net was. Na een tijdje kwamen we aan bij de overkant, Hagrid keek ons weer aan waar hij zei ' wacht hier ik ga iemand ophalen die jullie verder gaat en in Hogwarts ingaat,' hij liep daarna weg toen hij dat had gezegd en hij was al gauw verdwenen door de grote deuren. Een streng uitziende vrouw kwam na buiten toe waar ze iedereen streng aankeek en ze zei 'ik ben professor Mcgonagall er zijn hier vier huizen waar je in kan worden gesorteerd dat zijn Ravenclaw, hufflepuff, Slyhterin en de laatste huis Gryffindor waar ik hoofd van ben.' Ze zei dat we in een netjes rij moesten staan en haar moesten volgen om in Hogwarts binnen te gaan waar ik achter Draco ging staan en ik keek weer wat om me heen, professor Mcgonagall was al in Hogwarts binnen gelopen waar we haar begonnen te volgen. Iedereen was muisstil en weer een bij een deur stonden we stil waar ik en de andere naar professor Mcgonagall aankeken en ze zei ' we moeten nog klaar maken voor we jullie gaan sorteren in de huizen, ' en ze liep weg waar we stonden te wachten dat ze terug kwam. Na vijf minuten later kwam ze terug gelopen waar ze zei ' als ik je naam noem ga je op de kruk zitten en word je in één van de huizen gesorteerd.'

Reageer (2)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen