Foto bij Chapter 3:

Met wie zal ik Valerie gaan shippen? Met Fred of George ze zijn allebei zo leuk.





Pov Valerie

De trein was al een tijdje aan het rijden. Waar ik steeds meer op mijn gemak voelde bij Fred en George nog meer bij Draco of bij mijn andere familie. Ik was wel stil in de treinreis, ik zat diep in mijn gedachten gezonken. Eergisteren was Voldemort bij de Malfoy Manor geweest om met vader te spreken waar ik en Draco later ook bij moest zijn voor het eerst, ik had een slecht gevoel maar Draco niet hij voelde zich zelfs trots dat hij bij het gesprek mocht zijn van Voldemort. Ik en Draco moesten van Voldemort in Slyhterin komen, ik wist dat ik sowieso niet in Slyhterin thuis hoort maar ik weet ook niet waar ik wel in thuis hoort maar ik hoopte een klein beetje dat ik bij Fred en George kwam in de afdeling dan had ik tenminste iemand die mij accepteert hoe ik ben. De Trolley witch kwam midden in de reis waar de Trolley witch vroeg of we wat wouden uit de snoepkar waar Fred en George mompelde ' nee dankje we hebben wat mee gekregen van thuis,' ik keek de vrouw aan waar ik zei ' ik wil alles met drie keer ' waar ik achter haar aanliep om te betalen. Ik liep weer terug naar de coupé toe waar ik wat snoep gooide naar hun toe waar ik zelf een chocokikker nam. Na een tijdje kwamen we eindelijk aan bij Hogsmeade-station voor ik en de andere hadden omgekleed in de uniform. Ik liep achter Fred en George aan naar buiten toe waar ik om me heen keek, ik hoorde iemand schreeuwen ' eerstejaars hier heen.' Ik keek Fred en George even aan waar ik mompelde ik zie jullie nog wel en ik liep snel naar gene toe te lopen waar ik met grote ogen aan zat te staren omdat hij groot was, kortom hij leek wel een reus. Ik stond naast een jongen met een bril waar ik hem nieuwsgierig aankeek, ik had een keer van mijn vader horen praten over een ene Harry Potter dat zijn schuld was dat Voldemort zijn macht had verloren.

Reageer (1)

  • Brokenwingss

    Ze zijn allebei inderdaad zou leuk! Maar ik zou persoonlijk voor George gaan, maar geen idee eigenlijk waarom haha

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen