Sorry voor het lange wachten. Het was deze ronde even wat ingewikkelder door speciale rollen, veel naamsveranderingen, deelnemers die op inactief gaan en weinig tijd.

De weerwolven hadden een zware tegenslag te verduren, nu ze nog maar met zijn tweeën waren. Ze slaagden er toch nog in om een moord uit te denken, maar één van hen slaagde er niet in om deze uit te voeren. Jarenlang koesterde Madrugada/Cruella al diepe gevoelens voor haar maatje Hook en het feit dat hij haar zomaar, zonder iets te zeggen, had verlaten, scheurde haar hart en leidde uiteindelijk tot haar dood.

In zijn eentje zette Dr. Facilier, nog altijd vermomd, zijn werk voort en vergiftigde nog een onschuldige ziel. Bij het aanbreken van de ochtend was het duidelijk dat Bostick ernstig verzwakt was. Hij had zijn oorspronkelijke vorm van Robin Hood weer teruggekregen en wist vlak voor zijn sterven nog een pijl af te schieten op zijn grootste verdachte. De pijl doorboorde het hoofd van Thlayli en zij veranderde onmiddellijk terug naar haar echte staat ...



Ondanks het feit dat bijna alle slechteriken het hadden laten afweten, kreeg hij nog enige steun van Malificent, die ervoor zorgde Filosoof deze dag niets kon uitbrengen...

Mamihlapinatapa is uitgeschreven, gezien ze haar profiel op inactief heeft gezet. Haar rol was Rafiki.

Reageer (4)

  • Jouska

    ................................

    9 jaar geleden
  • Value

    Wow veel doden :[

    MAAR WHOAH! Nog één iemand op Maleficent na! *O*

    9 jaar geleden
  • SweetTooth

    I killed Bambi. . . I am so sorry :c

    9 jaar geleden
  • Maheegan

    Noooooooo! I'm dead!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen