Foto bij Curiosity - 04

Sorry guys, its been a while. Alweer I know, niet zo oordelend kijken. Ik heb wel weer onwijs genoten van jullie reacties en ik ga proberen weer meer te posten, maar mijn studie is going crazy right now. Hoop dat jullie me kunnen vergeven!

@magiclove, dank je wel!

@Gree245, bedankt voor de kudo! Ach May is vooral in de war nog. Wat ze er precies over denkt gaan jullie vanzelf achter komen ;)

@Luckey, nee meneertje eerlijk, hij wil het absoluut wel, maar niet als May het niet wil. Haha copy grey, vreselijk, maar je hebt gelijk jij mag hem de naam geven die je wilt haha.

@Assietje, haha ik kon er wel om lachen. Ik ben blij dat je het interessant, super leuk, leerzaam, vermakend en nieuwsgierigmakend vond haha. Niet iedereen is zich bewust van of hij of zij sub/Dominant is. Sommige mensen komen er op een gegeven moment achter en dan ineens valt alles op zijn plek. We gaan zien of May haar plekje vind of niet. Je hoeft niet bang te zijn dat je iets verkeerds zegt hoor, geen zorgen maken daarover, want dat is echt niet nodig. Een goed begin is het halve werk he. Haha bedankt voor je kadootje *grijns*

@girlicious, haha sorry! Ik ben blij dat ik je zo nieuwsgierig en verslaafd kan maken haha. Ze gaan natuurlijk niet alles plannen en afspreken, maar de grenzen moeten heel duidelijk zijn. Dat is het belangrijkste, dus vandaar alle afspraken. Haha ik moest wel hardop lachen over we zijn geen paarden opmerking. Bedankt weer voor je kudo!

@katl1, oeps sorry. Marteling, zou bedoel ik het nu ook weer niet. Maar ik houd jullie wel graag in spanning haha.

@xALIENx, bij dezen heb je het volgende hoofdstuk. Sorry voor het lange wachten

Ben benieuwd wat jullie van het volgende hoofdstukje weer vinden!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Girlicious

    Holy shit mn reactie is kapot lang geworden! :O

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    "May, zo lang ken ik je nog niet en dat weet je net zo goed als ik."

    Ooh ja maar we bespreken wel alvast het dominantie gebeuren en alle dingen die ik met je wil doen. Maar ik ken je nog niet zolang dusja...
    Dat van speelpartners bevalt me niet...
    Hopelijk ziet hij May niet als een leuk speeltje voor in bed en verder als niks..
    Zo zal hij ook vast niet denken maar toch.. waarom moest hij dat nou zeggen...

    "De Dominant weet alles over zijn submissive, alles ligt op tafel. Er is geen mogelijkheid dat ze iets voor hem kan verbergen en dat zal ze ook nooit doen. De intimiteit die je samen deelt gaat zo ver."

    Oke.... maar weet de onderdanige ook alles over de Dominant? Anders is dat niet eerlijk. Weet hij wel al haar diepste geheimen maar niet andersom..
    Ik heb nu mn twijfels over Dave en zn dominante kant. Hopelijk bespeelt hij May niet en worden hun een stel die gevoelens heeft voor elkaar. Niet dat May alleen goed is voor zijn dominante behoeftes...
    En mijn paarden opmerking is nog altijd waar.. we zijn geen paarden en dus willen we geen harde rake klappen met zwepen (A)
    Succes nog met school! Hopelijk is het snel weer wat rustiger voor je :)
    You can do it! (Y)
    En wat is er met deze spoiler.
    Omgggg!!! Die spoilers are killing me!!

    Kudoo!!
    Snel verder!

    9 jaar geleden
  • katl1

    VERDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen