Foto bij O35.

Hiya!

Het is weer een tijdje geleden dat ik nog iets gepost heb..
Het gaat de laatste tijd niet zo goed met me en daardoor heb ik niet veel zin meer om te schrijven. Ik denk dat alle stress van de laatste tijd me wat te veel wordt. Zaterdag heb ik ook nog een hele dag op de spoedafdeling van het ziekenhuis gezeten en dat helpt ook niet bepaald.
Niets om jullie over zorgen te maken, hoor, maar ik wil gewoon even tijd voor mezelf om alles op een rijtje te zetten voor ik me weer richt op andere dingen.
Ik ga toch proberen om één keer per week een hoofdstuk te posten. Mijn excuses als dat niet lukt (:

Dit is even een opvulhoofdstuk, maar het wordt heel erg binnenkort heel erg interessant (':

Liefs,
Horlinson

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (11)

  • StylesNicole

    Neem vooral alle tijd die je nodig hebt!
    Ik vind het veel belangrijker dat jij lekker in je vel zit dan dat ik iedere week een hoofdstuk van je mag lezen.

    Xx

    9 jaar geleden
  • Monks

    Nou dit is dan een geweldig opvulhoofdstuk!
    Ik begrijp precies hoe je, je voelt. Als het schrijven even niet lukt hoeft het ook niet. Ik kan heus wel wachten op een nieuw hoofdstuk!
    Jijzelf staat bovenaan :-). En als je iemand nodig hebt om mee te praten, mijn mailbox staat altijd open :-)

    9 jaar geleden
  • awsten

    Neem je tijd, ik snap hoe je je voelt. En als je erover wilt praten, im right here (:

    9 jaar geleden
  • xxJennyxx

    Wow spannend!

    9 jaar geleden
  • Caramelpopcorn

    Ik hoop dat het goed met je gaat!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen