Foto bij Curiosity - 02

Het duurde even liefjes, sorry sorry. Ik ben heel druk deze week dus het wordt relatief laag post tempo deze week vrees ik. Maar nu toch een stukje!

@Lilymon, ben blij dat je op het goede spoor zat! Haha als je de 50 tinten referentie wil maken in je eigen verhaal moet je dat lekker doen hoor!

@niazkilam, oo het duurt nog even voor dat we horen wat voor spannends Dave allemaal van plan is..

@magiclove, dank je wel! Ja precies dat dacht ik ook, maar vond het hier wel een lastig keuze .

@Luckey, gelukkig maar! Nee, nee hij is heel anders dan mr Grey, haha. Maar misschien is dat omdat mij een aantal aspecten aan mr Grey heel erg opvallen die ik heel irritant vind, die Dave nu niet heeft. Ach ja. D/s werd wel uitgelegd in de boeken, maar er misten wel wat cruciale aspecten als je het mij vraagt haha.

@xALIENx, awh leuk om te horen dank je wel!

@katl1, bij dezen! :D

@girlicious, ja precies, dat is inderdaad maar een heel klein deel. Daarom vond ik het boek ook zo storend op een aantal vlakken, omdat het maar zo weinig weer geeft van hoe het echt gaat. Tussen Anastacia en Mr Grey zit een heleboel niet goed. Het koekje was heerlijk! En de jaloerse steek, daar ga je nu wat over lezen! Ben blij dat ik het boeiend weet te houden!

@Assietje, dank je wel! Dan hoop ik dat ik je goede informatie over Dominant zijn kan geven met dit verhaal. Ik ben om meerdere redenen begonnen met dit verhaal, een aantal staan genoemd in de inleiding. Voor meer details, stuur gerust een pb dan leg ik het uitgebreid uit. Haha ja het was niets echt een gesprek voor in een koffietentje he, haha!

@Green245, maar in het Engels is het ook een Dominant toch? Of heb je het in een totaal andere taal gezien? Dan kan het inderdaad een heel ander woord zijn. Dank je voor je complimentjes weer!

Komende hoofdstukjes zijn wat saaier, omdat ze achtergrond informatie geven over wat precies de inhoud is van D/s relaties en wat Daves visie daarop is. Ik hoor graag als het te langdradig wordt en jullie het saai vinden. Let me know what you guys think!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • magiclove

    spannend! Blijf echt benieuwd naar May haar reactie
    Echt interessant!
    snel verder!!

    9 jaar geleden
  • niazkilam

    Wat een verwarring voor May.. Wel leerzaam! Goed geschreven trouwens!

    9 jaar geleden
  • katl1

    Moet zo ontzettend raar zijn voor iemand die er totaal niks van kent... Arme May, wat een verwarring doet hij je toch aan. Maar tegelijk ook goed dat hij zo eerlijk is.
    SNEL VERDER

    9 jaar geleden
  • Girlicious

    Wat is er met hun kus?
    Omg die spoilers maken me nog nieuwsgierig dan ik al was voordat je met dat spoiler idee kwam
    Hou ze erin hoor, ze zijn hartstikke leuk maar ze maken me alleen zo damn nieuwsgierig elke keer!
    En May... niet jaloers zijn op Daves ex vriendinnen...
    Zelf heb je ook met RemcoRalf en weet ik het wie nog meer liggen rommelen dus (zip)
    Het is wel interessant om nu wat meer over dat wereldje te weten te komen aangezien je in fifty shades eigenlijk het verkeerde ziet
    Mr Grey ging daar echt te hardhandig om met Anastacia, terwijl ze 1. pas net in de sekswereld was gekomen, en 2. ze leert pas net de sm wereld kennen
    Ik snap wel wat Dave bedoelt met de balans in een relatie
    Alleen het 'bezit' gedeelte bevalt me niet. 'Ik wil je bezitten.' May is geen voorwerp he Dave, die je even koopt waarna het van jou is..
    Hopelijk hoeft ze hem geen meester te noemen, ik vind dat je dat alleen op school moet zeggen, niet als je met elkaar 'bezig' bent...
    Je hoofdstukjes zijn niet saai, net wat ik zeg, we (tenminste ikke wel) leren nu ook heel wat over de sm wereld.. En zo leren we Dave ook gelijk beter kennen!

    Kudo!
    Snel verder1

    9 jaar geleden
  • F4Nina

    Spannend!!!!! snel verder

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen