Ik ben er weer !!!
Sorry, met de examen en eindwerken heb ik totaal geen tijd gehad voor Q!
Schandalig !!! Ik weet het ! Maar dat wordt nu goedgemaakt ! x)
Hier weer een deeltje voor jullie!

En eindelijk heb ik mijn Diploma behaald !
Mannn, school blijft maar duren ...
Nu nog 2 jaar Hogeschool en ik ben er echt vanaf ! .... Als ik slaag tenminste ... x)
Hahahahaha

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • TomxMydrug

    FUCK. Je beschrijft dit zoooo geweldig! serieus, het is alsof ik er zelf helemaal in zit ;D

    snel verder <3<3

    8 jaar geleden
  • TomKBitch

    Omgggg!! Jbent weer begonnen en ik krijg heen bericht daar van?! Omg foei! Wacht maar als je morgen komt!!

    En oei oei... Billa geeft last van gemangde gevoelens... dat gaat nog wel vonken geven^_^ jammer nina x)
    aah oe leuk dat ze hem bespeelt x) maar "liv" moet dat tg ook wel door hebbn dat er meer speelt in meneer zijn hoofdje?
    trouwens, alsj weet datie nz lief eeft... dan gaj em tg nie zot maken?!
    oké tg wel xp kzou da ook doen bij Tommie x)
    Nu we het over Tommie hebben... hoe zit dat met hem? En met Dymm? Want er gebeurd daar ook maar heel weinig eeh... veel te weinig --.--'
    Oke trug naar Billa, hoe gaat ie uitleggn aan zijn geliefde vriendin -dat dat niet lang meer zal zijn- dat hij flirt en zelf gevoelens geeft voor iemand andzrs?!
    Hopljjk face to face whii via sms zou nogal laf zijn.. en een beetje drama x)
    en juist als hij het wil uitleggen kom ik daar zo binnen gedwarreld en vraag waar liv haar bh ligt, dat ze hem gister vergetn wa bij hem x)
    whahah kziet me weer heel doejn xp twee vliegn in één klap sii xp

    Beru mooi gschrevn!
    Snel verdr gaan eeh! En niet meer zo lang wachtn :-)
    Dymmie haat wachtn x(
    En toe morgen eeh schattieeej! Whooop whoop magic, magic mike! Rarww xp
    haha da word kwijln eerste klas x) maar tg kan die nie tippn aan Tommie whii xo
    ma alee kga slapn sii xp
    Xxx

    8 jaar geleden
  • Iskuane

    Wat een prachtig deeltje weer!

    en o zo mooi geschreven... dat was het wachten wel waard!

    Gefeliciteerd met het behalen van je diploma! (Y)

    nu weer snel verder gaan hoor (flower)

    8 jaar geleden
  • Bombinate

    Awh je kunt niet op twee meisjes verliefd zijn Bill (N)
    Snel verderr

    8 jaar geleden
  • dolovebill

    Snel verder

    8 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen