Foto bij Chapter 1:

Wauw ik dacht dat deze verhaal toch nooit zou gelezen worden maar blijkbaar wel maar hier komt de eerste hoofdstukje :) maar het eerste hoofdstukje zal vast wel saai zijn zoals heb zegt het is om in te komen. En zou als je ziet ga ik Valerie veranderen in deze model aangezien ik deze model veel mooier vind van de oude.




Pov: Valerie

Ik lag nog in bed,het was vroeg maar het was een speciale dag, vandaag zou ik voor het eerst naar Hogwarts toe gaan. Samen met mijn tweelingbroer Draco. Hij was de lievelingetje van onze ouders niet dat ik het erg vond, ik heb mijn uil die een sneeuwuil is. Haar naam is Valentina ook wel bekend als Valen. Mijn moeder kwam in mijn kamer binnen gelopen, waar ze de gordijnen open trok en ze riepte ' Valerie wakker worden, je gaat vandaag naar Hogwarts toe '. Maar ik bleef gewoon in mijn bed liggen waar ik trok mijn deken over me heen gooide om de zonlicht te negeren waar mijn moeder de deken aftrok waar ik naar haar begon te grommen wat ik beter niet had moeten doen, waar ik een klap kon verwachten. Mijn moeder liep na een tijd al weg waar ze naar Draco toe liep om hem te gaan wekken. Draco was altijd makkelijk wakker te maken, en vooral vandaag omdat we naar Hogwarts toe gingen. Hij was de laatste tijd zenuwachtig geweest terwijl iedereen wist dat hij in Slyhterin kwam te zitten. Na een kwartier voordat mijn moeder me probeerde wakker te maken, stapte ik eindelijk uit mijn bed waar ik een jurk uit mijn kast pakte met een lage V hals. Waar ik snel naar de badkamer toe liep om te gaan douchen. Waar ik later mijn haren opstak en een beetje make-up opdeed. Ik liep naar beneden toe waar mijn ouders en mijn broer ongeduldig zaten te wachten op mij. Waar ik een broodje van de tafel pakte waar ik mijn koffer in de gang had gezet, voor ik begon te eten van mijn broodje. Mijn vader keek me aan waar hij een beetje boos zei ' Valerie je weet dat we al over tien minuten moeten vertrekken, je had op moeten schieten '. Waar ik met mijn ogen zat te rollen waar hij mij een klap in mijn gezicht gaf waar ik op mijn lippen beet. Ik keek Draco even aan waar hij bot naar mij keek, waar ik niks van begreep maar dat zal wel weer aan mij gelegen hebben dat hij zo deed tenslotte was het altijd mijn schuld dat had mijn vader altijd gezegd. Na tien minuten had mijn vader mijn arm beet gepakt waar hij samen met mij naar King Cross toe begon te verschijnselen, waar Draco samen met mam naar de station ging. Ik keek mijn vader even kort aan voor ik naar de muur toe rende tussen 9 en 10 waar ik later in perron 9 ¾ terecht kwam waar ik een familie zag met rood haar ik wist dat het de Weasley's waren, maar mijn ouders hadden een hekel aan hun ze waren zoals in hun ogen bloedverraders waren. Ik liep verder waar ik per ongeluk tegen één van de tweeling opbokste waar ik hem even bot aankeek en ik snauwde tegen hem ' kijk eens uit wezel '. Hij keek mij even aan waar hij zei ' kijk zelf uit, ' en hij begon weer met zijn broer te praten waar ik een zucht slaakte en Draco kwam na een tijd naast mij te staan waar ik en Draco afscheid namen van onze ouders voor ik de trein instapte waar ik een lege coupé begon te zoeken.

Reageer (3)

  • EvilDaughter

    Wauw, mijn abo heb je al

    9 jaar geleden
  • Brokenwingss

    Precies wat scififan zegt, daar had ik ook een beetje last van, maar verder leuk hoor!

    9 jaar geleden
  • Gunderson

    heey, goed verhaal! Maar, misschien moet je eeen beetje meer op de komma's en punten en hoofdletters enzo gaan letten?
    Dit leest een beetje irritant
    Goed verhaal wel! (K)

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen