Foto bij De Vuurbeker Ronde 2!

Ronde 2 gaat van start!

Perkamentus; "Welkom bij ronde 2 van deze toverschoolkampioenschappen! Vandaag gaan de deelnemers zwemmen. De bedoeling is dat de deelnemers een wezen vinden met een voorwerp die je de volgende boodschap geeft. Let op je moet je eigen wezen vinden! Je kunt het zien aan de kleur.
Lola: blauw.
Victoria: rood.
Tomas: groen.
"Vind je eigen wezen en pak het voorwerp!"

(Wat moet Lola doen: zet in de comments hoe het ging, wat er gebeurde, enz. )

"Laat het spel beginnen!"

Reageer (8)

  • groei

    GO LOLA LOLA LOLA :D
    GOOOOO LOLA! (Doet weer zo'n cheerleader dansje met random pom poms die ze opeens liet verschijnen)
    WE HEBBEN EEN L!
    WE HEBBEN EEN O!
    WE HEBBEN EEN L!
    WE HEBBEN EEN A!

    LOLAAAAAA!!!!!

    Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola!
    Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola! Hup Lola!

    9 jaar geleden
  • PotterHead4ever

    LOLA DE DOLFIJN! WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!

    9 jaar geleden
  • Gunderson

    ik gebruikte "barkardio, Dolfijn" een spreuk waarmee ik mezelf in een dolfijn veranderde! :D
    Uhm toen ik in het water was zag ik allemaal rare wezens, ook dingen die me vast probeerden te pakken enzz.. Maar uiteindelijk zag ik een blauw lichtje verschijnen, en daarachter een blauwe meerman :D
    Hij gaf me een blauw stuk zeewier, en toen zei hij iets raars, maar ik geloof dat het "Hou het goed bij je" betekende ofzoo
    Toen ging ik weer snel naar boven want de spreuk was bijna uitgewerkt!!
    Ondanks alle irritante vervelende *** beesten die me probeerden te pakken was ik op tijd boven!!

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen