Foto bij ||46||

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Writex83

    Zayn is niet onzeker maar gewoon afwachtend.
    Net als de anderen omdat Niall hen nog steeds in het ongewisse laat. Vertel het aan iemand.
    Neem iemand in vertrouwen. Begin dan met Zayn, hij staat nu toch bij je.
    Je houdt van hem, en dat is een teken van onvoorwaardelijke vertrouwen. Je moet ergens beginnen.
    Maar laat nog wel achterwege dat je verliefd bent op hem.

    xxx

    7 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    WAAROM ALTIJD DIE CLIFFHANGERS?!?!

    Maar Wow serieus.. Is het ervoer?? *doet research op google* HOLY ik wist dus echt niet dat t ervoer was. Ik dacht altijd dat het ervaarde was.. Hmm weer wat geleerd vandaag..

    Wat een geweldig stuk!! Alleen zayn.. Je maakt niall bang! WEET WAT JE DOET ANDETS KRIJG JE MET MIJ TE MAKEN!!

    Mijn schoenen zijn binnen en ik stuur je dadelijk een foto!! Maar ze zijn exht de hemel!!

    Love you lots!!

    X

    9 jaar geleden
  • Iluna

    Ik vind het fantastisch (zoals altijd)!! :) Ziall is zooooooooooo cute in jouw verhaal!
    En met mij alles super, met jou ook?
    xxx

    9 jaar geleden
  • cloudydays

    Goed geschreven weer!
    En met mij gaat eigenlijk alles goed (: met jou?

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen