Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • Writex83

    *zucht*

    Zodra Paul dat blauwe oog bij Niall ziet, zou hij hooguit iets zeggen over "zonder een beveiliger ga jij de deur niet uit. Zelfs al ga je maar boodschappen halen". Dus niks over dat hij te laat is.

    En Niall, je bent sterker dan je zelf denkt want je hebt het overleeft. Niet zonder pijn maar waarom doe je geen
    aangifte??? Een van die eikels heeft foto's gemaakt, je bent verkracht. Daar mogen ze niet mee weg komen.
    Tja, het was een flinke avond van mishandeling dus daar ben je echt niet zo snel vanaf. Ga naar de politie en je
    kan dan ook slachtofferhulp krijgen. Dat heb je nodig, maar onderschat jezelf niet.
    Als je het echt niet aan kon, dan had je er al een eind aan gemaakt. "Niall Horan van 1D overleden" zou in
    elke krant staan. Familie en vrienden zouden een onderzoek willen omdat ze er niks van begrijpen.
    Directioners volledig onderste boven en zouden het zelf willen uitzoeken. Je wordt dan gemist.
    Veel mensen (van over de hele wereld) zouden kapot zijn als ze dat horen.

    Maar wat jij je helemaal moet beseffen, Niall, is dat de enige die jou kan redden, dat ben jij zelf.
    Jij kan het verschil maken en je hoeft alleen maar aangifte te doen en er komt een onderzoek. De foto's die
    gemaakt zijn, zullen als bewijs dienen. Familie en vrienden zullen je steunen maar jij moet het doen.

    xxx

    7 jaar geleden
  • cloudydays

    Awwhh ):

    9 jaar geleden
  • Iluna

    Echt, ik vind dit zo erg voor Niall, hé!
    En nu nog een hoofdstukje natuurlijk, wat had je gedacht? ;)
    xxx

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen