Foto bij Suspicion - 01

Mijn lieve lieve lezertjes, wat een hoop reacties en kudo's deze keer, echt super super leuk! :D Ik heb helemaal staan springen en dansen achter mijn computer haha. Heel erg bedankt, dat waardeer ik echt heel erg! Ik geloof dat jullie heel lang op de kus gewacht hadden haha, dus jullie hadden hem verdient.

@Miami_5th, awh wat leuk dat je bij gaat lezen! :D Ben benieuwd wanneer je bij bent en let me know wat je er van vind! :)

@Assietje, je bent scherp, er is inderdaad nog weinig verklaring voor een groot deel van zijn gedrag. Maar geen zorgen die verklaring komt nog wel. :)

@yourfriend, haha super leuk om te lezen dat je er zo naar uitgekeken hebt. Ik moet ook wel zeggen ik vond het een heerlijk (en moeilijk ook eigenlijk) hoofdstuk om te schrijven. Ja het is stiekem ook wel schattig dat hij het vraagt, maar er gaat nog wel duidelijkheid komen waarom Dave dat gedaan heeft. ;) Geen probleem dat je niet altijd reageert, soms kan het gewoon niet :). Ik vind het zelf leuk dat ik vaker tijd heb om te posten, ook al moet ik zeggen dat het tempo na deze week waarschijnlijk weer iets omlaag gaat. Zit bij een aantal lastige stukjes en ik kom er niet helemaal door heen :P

@Awilix, Ik dacht al wel dat je hier op aan het wachten was haha, maar ben blij dat je blij bent dat het gebeurd is. Ik was al verbaasd toen ik deze username zag, maar nu snap ik wie je bent haha.

@Infrared, dank je wel! :)

@girlicious, woehoe een fan girl! :D Ik vind het alleen maar leuk als je gaat fangirlen. Echt super leuk om te lezen dat je er zo enthousiast over bent, ik zit echt helemaal te grijnzen achter mijn computer nu haha. En wow, sprakeloos gemaakt? Dat is wel echt een heel groot compliment, dank je wel! Ik ben niet bang voor je fangirl gedrag hoor, haha!

@xALIENx, nee May zit nu wel aan Dave vast, maar laten we eerlijk zijn, stiekem vindt ze dat helemaal niet erg

@FearlessFire, misbruik, valt wel mee toch? Oké misschien een klein beetje.. Maar zo erg vindt May dat misbruik niet

@greencat245, lief! :) Qua uiterlijk, tsja.. Dave heeft donker haar perfect gestyled, strakke kaaklijn. Hij houdt zijn baard eraf maar als er stoppels zitten zijn het wel aanwezige stoppels. Hij heeft een krachtige uitstraling, mannelijke gelaatstrekken en een relatief gespierd lichaam. Zijn ogen zijn donker bruin. May is lang, slank, met een licht gekruld haar. Ze heeft denk ik licht bruin haar, met diep blauwe ogen :). Kun je daar wat mee?

@Keya, Dave heeft zo zijn lieve kanten soms, moet ook wel als tegengewicht voor zijn krengerige gedrag. Dank je voor je kudo!

@katl1, haha jager en prooi is niet meteen schattig nee, maar May en Dave zijn ook niet echt een koppel dat ultiem schattig is denk ik haha. :p

Tijd voor het begin van het nieuwe hoofdstuk! Ik ben benieuwd wat jullie van het hoofdstuk vinden. Het gehele hoofdstuk is wat korter dan de vorige hoofdstukken, ik denk maar een stukje of 10. En ja die heb ik allemaal al af :p

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (7)

  • Assietje

    Sorry voor een ellenlang berichtje...

    9 jaar geleden
  • Assietje

    Wat? Oké nu wordt Dave nog vager. Die dinkere blik in zijn ogen dacht ik eerst te snappen, maar nu weet ik het niet meer, hoor.
    Ik kreeg net ineens het idee dat Dave al getrouwd was en dat hij het zijn vrouw niet aan kon doen om met May naar bed te gaan. En dat hij daarom dus niet mee naar binnen kon (ofzoiets). Het is echt heel vaag...

    Maar dan zou hij dus eigenlijk een ring om moeten hebben, alleen die zal hij vast niet om hebben, omdat het May anders vast wel op gevallen zou zijn. (Of heb ik er nu over heen gelezen???)
    Ik denk daarom toch dat zijn vrouw vroeg overleden is en Dave zich schuldig voelt als hij met May verder zou gaan. Ofzoiets...
    En dan kan die donkere blik in zijn ogen verklaard worden als gedachten aan zijn overleden vrouw...

    Dit is misschien een beetje ver gezocht maar ik weet even niet hoe Dave anders in elkaar zou moeten zitten, met zijn vreemde gedrag...

    Ik ben benieuwd naar het volgende stukje tussen Dave en May. Alleen ik ben bang dat dat nog even gaat duren, na zo'n afscheid. Ik verwacht namelijk niet dag Dave morgenochtend vroeg al belt voor een nieuwe afspraak.

    Omg!! Ik bedacht me net iets!!! Wat nou als Dave morgenochtend of binnenkort ergens belt en dat hij dan helemaal in tranen is! En dat may dan bezorgd wordt en zegt dat hij naar haar toe moet komen (dan moet het wel ergens in het weekend zijn, wanneer hij belt) en dan gaat ze hem troosten!! En dan moet grote, stoere, knappe Teddybeer dus getroost worden door May!! Omg, dat ziet er echt enorm grappig uit in mijn hoofd...

    Oké misschien moet ik nu maar gewoon stoppen met denken en maar gewoon het volgende stukje afwachten. Anders wordt dit berichtje ook maar zo lang (en waarschijnlijk heel vreemd en vaag en... ja, je snapt wat ik bedoel)...
    Bey!!

    9 jaar geleden
  • Infrared

    Dave, toch.
    Ergens vind ik het wel gentleman van hem om haar niet gelijk te bespringen als een jonge leeuw.
    En die zoen, wauw.
    Ik blijf ze extreem schattig vinden, hihi. Écht schattig.
    Super weer, geweldig! xx

    9 jaar geleden
  • katl1

    Dave doet verwarrend
    SNEL VERDER

    9 jaar geleden
  • Vargas

    So cute ^^

    Hahah, ja, its me (:
    Ik dacht dat ik maar ff moest melden dat ik niet ineens een random vreemde ben XD

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen