Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • Writex83

    Niall, zelfs onder invloed, kun je nog nadenken want je wilde weg komen.
    Je hebt het al 4 jaar overleefd van deze rotzakken, dus dit zal je ook overleven. Schat je kansen beter in.
    En hoe meer je onder invloed bent, hoe beter de straf is voor die sukkels.

    Drugs bezit, wapen bezit, alcohol (goed, het is geen goede combinatie), mishandeling.
    Wie weet wat er nog bij komt? Alleen maar beter.
    Hun DNA zit al aan je lijf omdat ze je slaan zonder enige voorbereiding. Dus geen handschoenen of zo.
    Nee, ze zitten zelf eveneens aan de alcohol. Nadenken kunnen ze niet.

    Maar bedenk je even waarom ze dit doen!!! Ze zijn jaloers. Elke actie van hun is niks meer dan ongenoegen
    omdat je ondanks alles zo ver gekomen bent. Je bent beroemd (over heel de wereld), fans overal, je zingt en
    dat allemaal omdat je toch je droom achterna bent gegaan.
    Dat doet niet iedereen je na. Dus gebruik je verstand, wacht je kans af en pak ze terug. Maar op jouw manier
    én volgens de regels van de wet. Hun gaan dan achter tralies en jij niet.

    xxx

    7 jaar geleden
  • Paardenvriend

    Rea onder me: IK GA HEM REDDEN!!!!!!!!!!!

    7 jaar geleden
  • Iluna

    Oh, zo heftig, zeg!! Maar wel echt goed geschreven!!
    EN INDERDAAD, WAAROM REDT NIEMAND HEM?!!
    xxx

    9 jaar geleden
  • cloudydays

    Oh mijn god......

    9 jaar geleden
  • NiallJamesPayne

    NEE NEE NEE NEEE NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

    ZAYN VERDOMME RED NIALL OFZO JIJ BENT ZIJN ENIGE HOOP. DUMP SNOTTEBEL PERRIE EN GA VOOR NIALL. RED NIALL UIT DEZE SITUATIE!!
    Sneeeeeellllll!!!

    X

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen