Foto bij middle of nowhere

"Volgens mij rijden we verkeerd hoor! Ik weet zeker dat het hier in de buurt moet zijn" zegt Violet. Ik kijk uit het autoraampje en zie door de beslagen ramen heen een donker bos met een eindeloze weg. "Kom op kijk nou niet zo bezorgd. Ik weet zeker dat we er bijna zijn" ik kijk naar Violet alsof ze iets heeft gezegd wat nergens op slaat. "Ik vind het hier eng" zeg ik met een schorre stem. "Pfff watje. Ik ben geen watje. Het is gewoon niet fijn om op een eindeloze weg te rijden alleen in een donker bos om bijna twaalf uur. Maak je maar geen zorgen Skyler. Ik ben bij je". Ik kijk met twijfelachtige blik naar mijn mobiel en zucht. "Wil je dat we even stoppen om op adem te komen? Nee dat hoeft niet het gaat al weer". Ik probeer niet uit mijn auto raampje te kijken en voel een spanning in mij opkomen die heel erg irriteert. "We zijn te laat" zegt Violet. "Voor wat? Het feestje natuurlijk!! Waar gingen we anders heen?? Ja sorry ik was het even vergeten. Skyler je begint nu een beetje panisch te doen vind je ook niet?? Neem een slok water en dan komt alles goed. Ja graag". Violet grijpt met haar ene hand het flesje water die achter haar ligt en met de andere hand blijft ze aan het stuur. Ik kijk voor me uit op de eindeloze weg. "Violet kijk uit, een meisje" schreeuw ik!! Alles ging zo snel. Het meisje op de weg heeft oude, vieze en gescheurde kleren aan. Ze staat met haar rug naar ons toe midden op de weg. Violet draait zich om, ze grijpt met beide handen stevig het stuur vast. De banden piepen over de weg en de auto maakt een sliding. "Jezus Skyler, er is helemaal geen meisje"!! Ik draai me om en kijk uit het raam. Het meisje is verdwenen en de auto slipt weg. Violet raakt de controle over het stuur kwijt. We rijden recht op een boom af de berm in. Ik heb geen tijd om na te denken want voordat ik het weet hoor ik een harde knal en glas gerinkel. Ik ruik een geur van bloed. Mijn ogen vallen dicht hoe hard ik me er tegen verzet. Het enige wat ik nog kan denken is... Violet. Is zij aan het bloeden?? Of ik?? Ze mag niet dood gaan. Ik wil nog niet dood gaan.......

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen