Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (18)

  • HaroldS

    Gefeliciteeeerd! 😘

    9 jaar geleden
  • TAMOCHi


    1. Wie is je favoriete Disney prinses?
    Uhm mag ik er twee kiezen ? En anders of Rapunzel of Sneeuwwitje haha
    2. En welke Disney prins?
    Uhm, Flynn. Maar hij is geen prins. Uhm. En anders Alladin (als dat telt als prins)
    3. Beste Disney theme song?
    Beauty and the Beast, When Will My Life Begin, He Lives In You, & Just Like We Dreamed It (uit de Once Upon A Dream parada ghehehehe)
    4. Wie is de leukste slechterik?
    Kapitein Haak, Ursela en Gothel :')
    5. All time fave Disney film?
    Tangled, De Lion King II, The Lion King I, The Princess and The Frog, Beauty and the Beast, owh en Tinkebell (ja ik ben 16 maar idk. Ze zijn zo lief en onschuldig :') )
    eigenlijk allemaal maar deze staan sowieso op mijn favo lijstje

    GEFELICITEERD !! <3

    9 jaar geleden
  • Smexy

    Wauw amazing!
    Ik vindt dit echt geweldig en ik ben benieuwd wat er in het volgende hoofdstuk gaat gebeuren (:

    en GEFELICI - FLAPTAART

    1. Wie is je favoriete Disney prinses? Rapunzel
    2. En welke Disney prins? Eugene
    3. Beste Disney theme song?? Van The Lion King
    4. Wie is de leukste slechterik? Cruella De Vill of Ursula
    5. All time fave Disney film? Bambi of The Lion King

    IK KOM STRAKS LEKKER NAAR JOU TOE EN HEB EEN BIG SURPRISE FOR YOU !!!!
    ps. ik hoop dat je benieuwd bent, maar ik ga niet verklappen wanneer je het krijgt.
    Misschien wel aan het einde van de dag whahahaha !!
    Ik ben niet gemeen hoor hahaha.

    snelverder (:
    x

    9 jaar geleden
  • awsten

    1. Wie is je favoriete Disney prinses ? Alice van Wonderland is geeb prinses zeker? :') dan maar Rapunzel!
    2. En welke Disney prins? Uuuhm hmmm Flynn dan maar (denk ik? Ik ben hier slecht in)
    3. Beste Disney theme song?? Under the sea of die ene van the lion king. Wacht! I just can't wait to be king!
    4. Wie is de leukste slechterik? Malifecent :3 of Queen of Hearts!
    5. All time fave Disney film? Peter Pan of Alice in wonderland ((:

    GELUKKIGE VERJAARDAG !!
    Geniet ervan en je hebt het zonnetje mee vandaag!

    Hahaha Nora is geweldig en Violet ook en Harry ook :3

    9 jaar geleden
  • Jarnsida

    Sorry maar ik kan het niet laten te glimlachen bij dit hoofdstuk. Hoe klote het voor Violet ook moet zijn dat haar perfecte dekmantel vernietigd is, en het feit dat ik een bepaalde alcoholconsumptie niet meer steun ivm de dingen die gezegd gaan worden, was ik ontzettend blij met bezopen Nora. Het werd zelfs nog amusanter voor mij toen Arry zijn reactie bekendmaakte. Maar wat voor de grootste evil grijns gezorgd heeft is toch wel de achtervolging en de violet wacht! Dus voor het volgende hoofdstuk wens ik Violet succes en wees misschien een beetje een kutwijf (kutwijf + klootzak blijft immers een goede combi uiteindelijk).
    Dan voor de tweede keer: GEFELICITEERD!
    Mijn god ik weet de antwoorden op die vragen niet eens

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen