Foto bij deel 1

Scott, Allison, Stiles, Lydia en Malia zijn in het huis van Scott. Scott zei'ik heb hier in de buurt mensen gezien van onze leeftijd ze leken me aardig zullen we ernaartoe gaan.' Ze lopen het huis van Scott uit. Ze stoppen bij een mooi wit huis. 'Hier woonden ze volgensmij' zei Scott. Ze lopen naar de deur en bellen aan. De deur wordt opengemaakt er staat een meisje voor hun neus. Ze heeft lang blond haar, blauwe ogen en ze draagt een rode jurk. 'Hoi jou kennen we nog niet, ik heet Scott en dit zijn Allison, Malia, Lydia en Stiles.' 'Hot ik ben Ankie, en kom maar binnen.' Ze lopen naar binnen. Het is een erg mooi en groot huis. Ze lopen de woonkamer in. En ze gaan op de bank zitten en ze praten lang met elkaar. 'Ik moet weer gaan, mijn vader wacht op me' Zei Allison. En toen ging de rest ook meteen weg.

Langs het huis waar Ankie in woont staat een vakantie park waar vrienden van haar wonen en daar werken. 'Ik ga even in de bossen wandelen' zei Cat. Cat liep de deur uit de bossen in. Het was al donker in de bossen. Ze zag midden in de bossen een oud huis. Ze loopt naar het huis toe en klopt op de deur. 'Hallo, is hier iemand' Roept ze. Ze hoort ineens iets achter haar. 'Wie is daar!!!!' Ze draait zich om. Er springt een wild beest op haar. Ze probeert weg te komen. Het is haar gelukt om weg te komen, Ze rent zo snel als ze kan naar het vakantie park waar ze woont. Ze rent de bungalow in naar de badkamer. Ze doet haar jurkje uit en ziet ineens een beetafdruk op haar been. 'Cat is er iets' zegt Stef. Cat maakt de deur open en trekt Stef naar binnen. 'Moet je dit kijken' zegt Cat. Stef kijkt naar het been van Cat. 'Dat lijkt wel op een beetafdruk, ik ga even verband pakken dan kan ik het even bij je inpakken.' Stef komt terug met verband en pakt haar been in waar de beetafdruk zit. 'We kijken morgen wel hoe het eruit ziet' zegt Stef. Cat en Stef lopen de badkamer uit en gaan in bed liggen slapen.

De volgende dag.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen